Принципи надійного партнерства в Facility management. Аналіз міжнародного досвіду.

Фасіліті менеджмент - специфічний вид діяльності, який вимагає великих знань і досвіду. У той же час компанії, що надають комплексні послуги з управління експлуатацією об'єкта нерухомості не можуть надавати їх на належному рівні без тісної співпраці з клієнтом. Але для ринку розвинених країн і цього вже не достатньо. Клієнти все частіше хочуть бачити в фасіліті послугах додаткову цінність а не тільки якість і своєчасність.

 

 

Великі міжнародні компанії безперечно є лідерами і в розумінні потреб клієнта і в можливостях надати саме те що потрібно, використовуючи інновації, передовий досвід і людські ресурcи.

 

Технології

 

Поговоримо про технології, як додаткову цінність. У певний момент часу в розвинених країнах прийшли до розуміння того, що встановивши найбільш енергоефективне обладнання, освітлення і створивши правильну систему контролю, компанії досягли максимальної точки економії. Логічною в даній ситуації стала необхідність подальшого поліпшення, ось тільки чого? Отримання індивідуального позитивного досвіду стало важливою додатковою цінністю в партнерських відносинах.

 

На допомогу прийшли технології, і на перший план вийшов Інтернет речей. Можливість фіксувати будь-які зміни в будівлі за допомогою датчиків, сенсорів, камер та інших підключених пристроїв, зведених в єдину систему, дозволяє регулювати системі в залежності від нагальних потреб: вимикати світло опалення та кондиціювання в приміщеннях де на даний момент нікого немає. Регулювати світло в залежності від погодних умов і т.д. Тим самим пропонуючи комфортні умови для людей, що знаходяться в будівлі, і додаткову економію ресурсів для клієнта. Наприклад, світовий лідер ФМ ринку компанія ISS вже кілька років в тісній співпраці з IBM впроваджує систему Watson IoT на об'єктах своїх клієнтів.

 

 

Однак позитивного досвіду можна домогтися не тільки створюючи комфортні умови, часто цього досягти можна завдяки емоціям, враженням. На великих об'єктах з великим потоком людей потрібен інший підхід. Для кількох великих об'єктів таким рішенням стали роботи. Наприклад в аеропорту Сеула з'явився повністю автономний робот асистент, який підкаже дорогу, довезе багаж до виходу, відповість на будь-які питання мандрівника.

 

 

Аналогічним чином поступили при обслуговуванні одного з громадських просторів Вашингтона. Там запросили на роботу автономного робота охоронця, який став за короткий проміжок часу місцевою визначною пам'яткою, з якою обов'язково потрібно сфотографуватися.

 

І хоча практичної користі в таких роботах поки не багато в зв'язку з дорожнечею і не ідеальною роботою таких інновацій, вони створюють унікальний позитивний досвід для відвідувачів.

 

Здоров'я та безпека

 

Турбота про здоров'я і безпеку персоналу і клієнтів також є найважливішим принципом партнерства. І варіантів в плані послуг тут маса. Найбільш популярним є так званий "Зелений" сервіс, який представлений у багатьох великих фасіліті компаніях як поєднання турботи про навколишнє середовище з турботою про людей. Використання екологічних і нешкідливих засобів для чищення, інструментів з перероблених матеріалів, устаткування що працює на екопаливі, альтернативної енергетики все це стає доступним для клієнтів фасіліті компаній по всьому світу.

 

 

Забезпечення здорового способу життя для персоналу це безперечний мейнстрім, в якому фасіліті менеджмент бере активну участь. Організація здорового харчування для персоналу, куточків тиші, фітнес і ігрових кімнат не тільки підтримує здоров'я, але і значно підвищує продуктивність і лояльність співробітників. В даному випадку перед фасіліті компанією стоїть ще одне важливе завдання - правильно організувати простір, щоб не знижувати комфорт на робочому місці. Наприклад одна ФМ компанія пропонує своїм клієнтам організувати тренажерний зал в швидкомонтованих боксах, якщо в офісі відсутній вільний простір.

 

Соціальна відповідальність

 

Важливою частиною партнерських відносин можуть бути різні соціальні та благодійні ініціативи. В даному випадку, найчастіше, всю організацію бере на себе фасіліті компанія, а ресурси надає клієнт в залежності від напрямку діяльності. Наприклад компанія, що займається виробництвом продуктів харчування може надати певну кількість їжі, а фасіліті компанія організувати їдальню з гарячими обідами для бездомних в зимовий період. Або компанія, що займається продажем офісної техніки може надати декілька комп'ютерів а фасіліті партнер організувати безкоштовне навчання комп'ютерній грамоті.

 

Комунікація

 

Комунікації є найважливішим принципом партнерських відносин. Регулярний обмін ідеями, інформування про зміни, підтримка поінформованості клієнта про останні тенденції все це формує міцний зв'язок зі зрозумілими вигодами для обох сторін.

 

Наприклад компанія SHEN в своїй роботі на регулярній основі пропонує своїм партнерам ідеї щодо поліпшення. Фахівці компанії вивчають передовий досвід, проводять фокус групи як внутрішні так і зовнішні, призводять ідеї щодо поліпшення в уніфіковану форму і пропонують рішення клієнту, з подальшим його використанням.

 

Ще одним прикладом важливості комунікацій є проект SHEN під назвою "Веземо за досвідом". Суть полягає в тому, щоб показати клієнту на прикладі міжнародної компанії принципи роботи і вигоди від впровадження інновацій, і реалізувати подібні поліпшення силами фасіліті партнера на своєму підприємстві.

 

Міжнародний досвід показує, що який би напрямок розвитку не вибрав клієнт, тісна співпраця з фасіліті компанією може принести значні дивіденди, як у вигляді оптимізації ресурсів, скорочення витрат і фінансових вигод так і у вигляді поліпшення іміджу, збільшення потоку відвідувачів і інших бонусів.

 

Додати коментар

Центральний офіс
E-mail: info@shen.ua
Тел.: (044) 351 18 88

Департамент Продажів
E-mail: v.byriukov@shen.ua
Тел.: (067)249 79 87

no
Задайте
питання