facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Робота в умовах карантину. Автоматизація та процеси

У зв’язку з безпрецедентними заходами прийнятими в Україні для боротьби з пандемією коронавіруса, практично всі офіси перейшли на віддалений режим роботи. В таких умовах набагато складніше підтримувати продуктивність і результативність на належному рівні.

Робота в умовах карантину. Автоматизація та процеси

Для організації ефективної комунікації та контролю виконання завдань не обійтися без сучасних технологій. Спеціалізовані системи автоматизації крім питань пов’язаних з певним видом діяльності мають набір інструментів, який підійде для роботи в умовах карантину. Залежно від розробника і надбудов функціонал може відрізнятися. Наприклад календар може мати тільки можливість постановки завдань і контроль термінів виконання, а може ранжувати завдання за важливістю, терміновістю, розбивати процеси на складові, підключати додаткові інструменти.

Автономність таких систем за рахунок хмарних технологій дозволяє отримувати доступ до робочих ресурсів з будь-якої точки планети, з будь-якого пристрою, в будь-який зручний час. Це має критично важливе значення в зв’язку з епідеміологічною ситуацією.

На перший план також виходять комунікації. Виконання завдань стає складнішим, так як немає фізичної можливості зайти в сусідній кабінет і дізнатися необхідну інформацію, організувати нараду або виїхати на зустріч з постачальником, підрядником, клієнтом. Сучасні месенджери, такі як Viber, Whatsapp, Telegram дають можливість організації відеоконференцій, створення робочих чатів, і що не менш важливо, мають певні рівні захисту. Однак коли такі можливості є в професійному програмному забезпеченні загроз злому стає менше, як мінімум тому, що таким ПО персонал користується виключно для роботи.

Кілька років тому компанія SHEN впровадила на своєму підприємстві професійну систему автоматизації процесів PRENGI, від європейської компанії V.A.Solutions. На сьогоднішній день цей унікальний продукт допомагає створити короткі і прості процеси взаємодії з клієнтами і підрядниками. Також робота всередині компанії організована на базі цього програмного продукту, що дозволило без втрати продуктивності продовжити трудові будні в цей складний період і сфокусуватися на виконанні вкрай важливих завдань з прибирання та дезінфекції комерційних і виробничих площ, а також підтримці роботи обладнання і систем.

В даний момент ми робимо все від нас залежне, щоб забезпечити безпеку наших клієнтів і запобігти поширенню вірусу всередині обслуговуваних будинків. Однак всі наші дії стануть ефективніше, якщо кожна людина буде дотримуватися запобіжних заходів неодноразово озвучених і вже відомих кожному. Тому ще раз нагадуємо: мийте руки з милом, як можна частіше і не менше 20 секунд, тримайтесь на відстані мінімум 1.5 метра від інших людей, уникайте дотиків і без крайньої необхідності не виходьте з дому. Захистіть себе, близьких і будьте здорові!

[addtoany buttons="facebook,twitter,email"]