facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Переваги фасіліті менеджменту

Фасіліті менеджмент, як комплекс послуг з управління експлуатацією об’єктів нерухомості є опорним механізмом в організації роботи будь-якої бізнес-структури. Більше 40 років ФМ є важливою галуззю для розвинених економік, що дає в середньому 1,5-3% ВВП залежно від країни. Наприклад, в Британії в сфері фасіліти задіяно 10% працездатного населення, погодьтеся – це вражаюча цифра.

Переваги фасіліті менеджменту

Чому ж послуги з управління експлуатацією будівлі є такими популярними. Розглянемо основні переваги для компаній, що прагнуть виграти в конкурентній боротьбі:

  1. Фасіліті менеджмент бере на себе весь комплекс послуг з обслуговування будівлі,  досить часовитратні роботи, які не приносять прямого прибутку. Таким чином персонал компанії-клієнта може зайнятися своїм основним видом діяльності, стратегічними завданнями, розвитком бізнесу і не відволікатися на питання пов’язані з об’єктом нерухомості
  2. Утримувати власний штат технічних і клінінгових фахівців, а також менеджерів, які контролюють процеси обслуговування є дорогим і часто не потрібним задоволенням, крім того це додаткове навантаження на бухгалтерію і hr відділ. Набагато простіше і вигідніше звернутися в фасіліті компанію, в якій вже є штат кваліфікованих фахівців.
  3. Робота з єдиним підрядником дозволяє значно оптимізувати ресурси. Звернення до різних компаній по окремих сервісах, на перший погляд може здатися більш вигідним рішенням, однак в такому випадку неможливо вибудувати процеси з обслуговування, так щоб постійно не відволікатися на вирішення супутніх завдань. Крім того, єдиний оператор зацікавлений у розвитку співробітництва, оптимізації ресурсів клієнта і створенню комфортної та продуктивної робочої атмосфери, що безпосередньо впливає на матеріальну сторону бізнесу.
  4. Обслуговування висококваліфікованим персоналом дає можливість отримати якісний сервіс від кращих фахівців. Фасіліті компанії беруть на себе всі питання пов’язані з адаптацією, навчанням, підвищенням кваліфікації, а також прийомом на роботу і звільненням, заміною працівників під час відпусток і лікарняних, складанням змін і графіків роботи і т.д.
  5. Немає необхідності купувати інструменти, засоби, витратні матеріали, орендувати або купувати дорогу техніку для прибирання, прилади для технічного обслуговування, всім цим аутсорсинговий персонал забезпечує підрядник. Крім того, фасіліті компанії закуповують ці матеріали гуртом, таким чином це може стати додатковою оптимізацією ресурсів для бізнес структури.
  6. Важливим елементом сучасного фасіліті менеджменту є автоматизація процесів. Спеціалізовані програмні продукти забезпечують прозорість процесів обслуговування, клієнт в будь-який момент часу має доступ до інформації по об’єкту, крім того це прискорює питання пов’язані з комунікацією, обробкою заявок, моніторингом проведених робіт, забезпеченням, закупівлями і багатьом іншим.

І це далеко не повний перелік всіх переваг, які отримує клієнт при співпраці з ФМ компанією, сюди входить і страхування відповідальності, і пропозиції щодо впровадження інновацій, і підвищення іміджу, завдяки привітному, охайному персоналу, і створення комфортних умов в приміщенні.

В Україні галузь фасіліті менеджменту тільки починає свій шлях, однак останній рік показав, що ринок приходить до розуміння необхідності залучення єдиних операторів з управління експлуатацією для забезпечення конкурентної переваги, комфортної та продуктивної роботи персоналу, позитивного досвіду гостей і покупців.

[addtoany buttons="facebook,twitter,email"]