facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Особливості прибирання в супермаркетах. Поради від експерта

Обслуговування супермаркетів – сфера, що вимагає особливого підходу і контролю за всіма процесами. Від успішності виконання завдань пов’язаних з експлуатацією цього виду нерухомості безпосередньо залежить прибутковість магазину. Адже навряд чи клієнт захоче повертатися в брудний супермаркет, з грубої охороною і неприємними запахами.

Особливості прибирання в супермаркетах. Поради від експерта

Послуги професійних фасіліті компаній в Україні найбільш затребувані саме в сфері рітейлу, так як специфіка роботи не дає можливості ігнорувати питання прибирання, охорони, ТО. На відміну від інших видів бізнесу для обслуговування супермаркетів необхідно враховувати наступні моменти:

  • Великий потік відвідувачів
  • Наявність різних типів продукції, включаючи свіжі не запаковані продукти, рибу, швидкопсувні товари
  • Складність контролю покупок (стосується послуги охорони магазину)
  • Нерівномірність потоку відвідувачів, необхідно враховувати години пік, і час найменшого навантаження на магазин
  • Наявність різного устаткування, включаючи холодильне, печі для розігрівання продукції, кава машини, різні види полиць і т.д.

Виходячи з наведених характеристик, при прибиранні такого типу приміщень слід ретельно підійти до питання складання графіка прибирання, щоб не заважати відвідувачам робити покупки, і в той же час підтримувати чистоту в супермаркеті.

Так як в Україні підприємства, що працюють з продуктами харчування масово переходять на стандарти безпеки HACCP, модель надання послуг і використання безпечних засобів для чищення грають ключову роль в обслуговуванні таких об’єктів.

Як ні в жодній іншій сфері тут важлива гнучкість і швидке реагування на ситуацію, що змінюється. Коригування графіка прибирання в залежності від погоди, передсвяткових днів і інших умов буде важливою конкурентною перевагою.

При мінливих погодних умовах необхідно також змінити метод прибирання, щоб не розмазувати бруд по підлозі і швидко висушувати поверхню не даючи їй ставати слизькою. У такій ситуації краще всього збільшити кількість прибирань за допомогою поломийних машин.

Варто також сказати пару слів про пов’язані послуги охорони та технічного обслуговування.

Досить часто ми зустрічаємо в засобах масової інформації повідомлення про неадекватну поведінку охорони, грубе поводження і порушення прав людини. У такій ситуації громадська думка завжди буде на боці покупця, навіть якщо він дійсно щось вкрав і поводився неналежним чином. Захистити свій супермаркет від таких іміджевих втрат можна звернувшись за професійними послугами охорони. Що в даному випадку потрібно від співробітника охорони:

  • Чітке знання протоколу і правил поведінки в різних конфліктних ситуаціях
  • Охайний зовнішній вигляд, ввічлива манера мови
  • Уважність і знання всіх можливих способів розкрадання товару з полиць
  • Проходження регулярних кваліфікаційних навчальних програм (цим повинна займатися керуюча компанія, яка піклується про якість своїх послуг)

Що стосується технічного обслуговування, то тут вкрай важливо дотримуватися комфортного температурного режиму, проводити регулярне обслуговування систем вентиляції і кондиціонування для уникнення неприємних запахів в приміщенні. Превентивне ТО холодильного обладнання допоможе уникнути грошових втрат від зіпсованого товару і техніки.

Грамотна експлуатація приміщення супермаркету є вкрай важливим елементом роботи цього виду бізнесу. Співпраця з професійною компанією, крім підтримки чистоти, безпеки і комфорту, надасть додаткову цінність у вигляді якісного сервісу та позитивного досвіду для відвідувачів магазину.