facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Можливості фасіліті менеджменту для закладів громадського харчування

Ресторанний бізнес досить специфічний вид діяльності, пов’язаний з високими ризиками і необхідністю тримати під контролем безліч нюансів які безпосередньо впливають на потік відвідувачів.

Можливості фасіліті менеджменту для закладів громадського харчування

До таких важливих моментів відноситься об’єкт нерухомості з усіма його інфраструктурними системами, а також чистотою і безпекою, які створюють сприятливі і привабливі умови для проведення дозвілля, обіду або вечері. Клієнтський досвід в цій сфері зараз важливий як ніколи. З постійним посиленням конкуренції та підвищенням вимог клієнтів необхідно створити саме ту атмосферу, в яку відвідувачі захочуть повертатися знову і знову.

Для створення таких умов внутрішній або зовнішній персонал проводить колосальну роботу, налаштовує системи кондиціонування і вентиляції, що підтримують комфортну температуру і вологість, а також забезпечує відсутність різних запахів, підтримують в справності водопровід і каналізацію, щоб в туалетах завжди було все необхідне, забезпечують відповідний натиск води в кухні, щоб посуд завжди блищав, а приготування для кухарів було комфортним, забезпечують ідеальну чистоту і безпеку всіх приміщень і багато – багато чого ще. Для того, щоб будівля ресторану або кафе працювала як годинник варто звернути увагу на наступні моменти:

Кількість підрядників має значення

Обслуговування закладів громадського харчування може потребувати залучення великої кількості різних підрядників, що виглядає більше як проблема, ніж рішення. Робота з єдиним фасіліті оператором є відмінним виходом для такого бізнесу, так як це економить і час і матеріальні ресурси.

Використання автоматизації процесів

Професійне програмне забезпечення для управління експлуатацією будівлі коштує відносно недорого, і є ефективним методом структуризації роботи і організації процесів по обслуговуванню ресторану, кафе або бару, а також дає можливість всім учасникам бути в курсі проведених робіт і планованих заходів.

Системний підхід і професіоналізм співробітників

Чи варто говорити, що зламана труба або кондиціонер самим негативним чином впливають на клієнтський досвід і можуть коштувати значної частини відвідувачів. Тому технологія організації процесу обслуговування приміщень, а також систематизація та контроль якості грають ключову роль для ресторанного бізнесу.

Охайний, привітний персонал, який чітко виконує свої обов’язки, навіть якщо це технічні співробітники вкрай позитивно впливають на прийом їжі клієнтами і збільшують ймовірність їх повернення.

Таким чином фасіліті компанії є відмінними помічниками для ресторанного бізнесу, адже в разі такої співпраці власники і топ менеджмент закладу громадського харчування можуть зосередитися на важливих і цікавих ділянках роботи, таких як маркетинг, складання меню і т.д.