facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Хто такий фасіліті менеджер, і де його знайти?

Кожен з нас є свідком того, як швидко змінюється бізнес, його пріоритети, потреби, запити, як такі цінності як гнучкість і клієнтоорієнтованість стають ключовими. Керівники вже не поділяють свій бізнес на профільний і непрофільні види діяльності, але все більше замислюються про ті функції, які найбільше впливають на виробництво або роботу компанії. Результатом таких трансформацій стає усвідомлення всієї складності непрофільних робіт, які впливають на продуктивну діяльність компанії і необхідність системного підходу. Фасіліті менеджер якраз та людина, яка буде незамінною в даному випадку.

Хто такий фасіліті менеджер, і де його знайти?

У країнах Європи і США, фасіліті менеджер є невід’ємною частиною компанії, що має у власності об’єкти нерухомості, ми ж тільки стаємо на шлях розуміння необхідності такого менеджера на підприємстві. Отже, Facility менеджер – це співробітник керуючий об’єктом нерухомості, його інфраструктурою, як інженерної так і соціальної. Це фахівець, який забезпечує коректне і якісне функціонування об’єкта. У його компетенції входять комунальні послуги, інтер’єр, екстер’єр, охорона і безпека, профілактичні та ремонтні роботи, організація харчування, прибирання, адміністративні роботи, укладання договорів і контроль підрядників, і багато іншого. Американці називають такого фахівця “людина, яка носить багато капелюхів”, дуже влучний вислів, що описує багатогранність діяльності такого фахівця.

Розглянемо три основні завдання фасіліті менеджера:

  1. Оптимізація витрат при експлуатації будівлі. Сюди входить і економія коштів на енергоресурси та інші витрати, оптимальне розміщення устаткування, персоналу, заміна застарілого обладнання, використання більш ефективних матеріалів та інструментів, вигідніше укладання договорів з підрядниками і т.д.
  2. Створення комфортних умов роботи. Продуктивність роботи на пряму залежить від умов роботи, тому важливими є підтримання комфортної температури, якість та функціонування вентиляції, організація робочих місць і простору, інтер’єрні рішення, продумана робота зв’язку і т.д.
  3. Створення безпеки. Тут варто зазначити, що найважливішим завданням менеджера є вміння прогнозувати і запобігати виникненню небезпечних ситуацій, пожеж, замикань, затоплень, газових випарів і т.д., а при виникненні таких ситуацій реагувати в найкоротші терміни і з найменшими втратами для бізнесу і персоналу.

Де ж взяти такого всезнаючого і всевміючого фахівця? Оптимальним рішенням в даному випадку може стати компанія, що надає послуги Facility менеджменту. Одна голова – добре, а дві, три, десять – в рази краще. Компанія, що бере на себе весь комплекс робіт по обслуговуванню і експлуатації будівель, з гарантією якості і відповідальності в роботі – це Shen!