Кольорові рішення для різних типів приміщень
Спеціальні ціни для підприємств на період війни!
Дізнатись більше →
0 800 300 704

viber telegram whatsapp
triangle
triangle
triangle

Кольорові рішення для різних типів приміщень

Кожна людина має свої уподобання щодо кольору. Вона обирає одяг певних кольорів, ретельно підбирає колір для свого автомобіля. Так як 80% свого життя сучасні міські люди проводять в будівлях, фасіліті менеджерам важливо знати які кольори краще для яких типів приміщень, щоб створити саме ту обстановку яка буде підходити персоналу, відвідувачам, гостям.

Кольорові рішення для різних типів приміщень

Протягом останніх десятиліть було проведено масу досліджень на цю тему, і всі вони сильно відрізняються за результатами. Але є кілька загальних знаменників, про які ми і поговоримо.

Ще в далекому 1952 році дослідники Норман і Скотт звернули увагу на те, що кольори які подобаються людям на трафареті, в інтер’єрі можуть викликати протилежний ефект. До того ж за своєю природою чоловіки розрізняють менше відтінків, а жінкам складніше зробити остаточний вибір, і таких нюансів, які впливають на дослідження сотні. Однак на підставі багатьох опитувань та різних інших методів дослідження можна прийти до наступних висновків:

Для житлових приміщень люди частіше вибирають теплі кольори, ближче до бежевих відтінків. Для робочої обстановки офісів, а також торгових залів перевага віддається холодним кольорам, вони стимулюють продуктивність і рішучість.

Останні дослідження проведені Європейськими інститутами показують, що незалежно від типів приміщень перевага віддається білому кольору. Роботу в офісі респонденти також бачать в інтер’єрі зі світло блакитним або світло зеленим основним кольором. Пов’язано це з кількома факторами. По-перше 63% опитаних людей у ​​віці від 19 до 54 років вказали, що вони віддають перевагу яскравому або дуже яскравому освітленню в приміщеннях, тому не дивно, що вони вибирають колір, що найбільш відбиває світло, тобто білий. По – друге з білим поєднується будь-який інший колір, тому легше підібрати меблі і предмети інтер’єру. По-третє, свою роль відіграє і людський фактор, люди просто бояться експериментувати з кольорами.

Виробничі приміщення більшість опитуваних як 40 років тому, так і зараз бачать в сірому кольорі. Тут важлива насиченість кольору, люди віддають перевагу більш насиченим відтінкам сірого.

Акцент на гармонії з природою. Респонденти все більше віддають перевагу кольорам, що часто зустрічаються в живій природі. Різні відтінки зеленого, колір морської хвилі, світло блакитний і жовтий зазвичай вибираються в якості додаткових в робочих просторах і ресторанах, ритейлі.

Ще одним цікавим моментом є той факт, що ще 20-30 років тому, респонденти обирали більш яскраві та насичені кольори при опитуваннях, зараз же все зводиться до білого і різних світлих відтінків.

І наостанок відзначимо, що компанія Pantone, щорічно напередодні Нового року називає наймодніший колір на майбутні 365 днів. Цього року таким кольором став класичний синій, колір що вселяє спокій, впевненість і почуття причетності.