facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Генеральне прибирання нерухомості. Важливі моменти і особливості

Генеральне прибирання приміщень є важливим комплексом робіт з підтримки чистоти. Крім того, цей вид клінінгу є ще одним способом зниження ризиків вірусних захворювань, що особливо актуально в період пандемії коронавірусу.

Генеральне прибирання нерухомості. Важливі моменти і особливості

Частота і час проведення генерального або як його ще називають комплексного прибирання залежить від типу об’єкта і потреб клієнта. Однак незалежно від будівлі, компанія SHEN рекомендує проводити дані клінінгові заходи не рідше 2-4 разів на рік. Що стосується часу, то тут все теж дуже індивідуально. В основному торгові центри, фітнес клуби, розважальні установи вважають за краще вибирати нічний час, а бізнес центрам, офісам найчастіше зручніше проводити таке прибирання в вихідні дні. Комплексне прибирання на виробництві, в логістичних комплексах, медичних та навчальних закладах залежить від графіка роботи і вимагає мінімальної присутності персоналу і відвідувачів.

Перед початком проведення генерального клінінгу необхідно узгодити з замовником весь перелік робіт. Це дуже важливий момент, тому що очікування клієнта і можливості підрядника далеко не завжди ідентичні. Основними роботами з комплексного прибирання є наступні:

  • Сухе і вологе прибирання поверхонь (підлога, стіни, робочі поверхні, підвіконня, меблі)
  • Видалення пилу у важкодоступних місцях: карнизи, світильники, верхні частини стелажів, шаф
  • Чистка килимів, м’яких меблів, вхідних брудозахисних покриттів
  • Миття вікон і вітрин, включаючи висотні роботи з миття фасадних скляних поверхонь
  • Дезінфекція туалетних кімнат
  • Чистка техніки і обладнання
  • Видалення всіх видів плям, жиру, накипу і т.д.
  • Збір і вивіз сміття

Крім того, може знадобитися полірування меблів та обладнання, прання тканинних елементів декору, хімчистка м’яких меблів, дератизація та дезінсекція.

Такий комплекс робіт не тільки підтримує чистоту і створює сприятливий імідж для об’єкта нерухомості, але і продовжує життєвий цикл меблів, обладнання, техніки та ремонту, що в свою чергу веде до значної оптимізації ресурсів для власника будівлі.