+38 (044) 351 18 88

facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Корпоративне навчання в компанії SHEN. Підсумки І кварталу

Навчання є вкрай важливим елементом стратегії компанії SHEN. Статус лідера ринку зобов’язує задавати рівень якості надання послуг, впроваджувати інноваційні підходи та системно розвивати динамічно зростаюче підприємство.

SHEN вже не перший рік багато уваги приділяє корпоративному навчанню, метою якого є підвищення ефективності роботи як кожного окремо взятого співробітника так і всієї компанії в цілому. В цьому році в ході стратегічного планування були визначені ключові напрямки навчання для менеджерів і сьогодні ми підводимо підсумки перших трьох місяців роботи.

Програма навчання першого кварталу 2019 року складалася з 6 основних блоків:

  • Етика ділової електронної переписки в рамках корпоративної культури. Сучасна ділова переписка – це не тільки обмін комерційної та діловою інформацією, це ще й частина складного ділового етикету. Одна з важливих складових ділового листа – створення і підтримання солідної репутації компанії, формування серйозного ставлення у клієнтів. Крім питань менеджменту, діловий лист – це корпоративна дисципліна, а з технічної точки зору – інструмент покращення взаємодії між різними компаніями або підрозділами однієї компанії.
  • Стандарти обслуговування клієнтів. Менеджер в компанії завжди знаходиться під подвійним контролем – з боку керівництва і з боку клієнтів. Стандарти обслуговування клієнтів дають співробітнику впевненість в тому, що його дії будуть проаналізовані і оцінені об’єктивно. І менеджер розуміє, що для оцінки його роботи існує чіткий алгоритм, а значить, відмовки не приносять користі – якщо він дійсно допустив помилку, це буде виявлено і відповідним чином оцінено
  • Трудові відносини. Соціально-правова важливість трудового договору, при укладанні якого працівник отримує статус співробітника з відповідними правами і гарантіями, пільгами і компенсаціями, які закріплені законодавством України про працю.
  • Трудова адаптація персоналу. Ми вчимо наших менеджерів, що основною складовою успіху, є міцний робочий колектив і згуртована команда. З цією метою у нас розроблена ціла система для адаптації нових співробітників. У таку систему входить ряд заходів, що проводяться відповідальними за адаптацію співробітниками, які допомагають швидше влитися в роботу, працівникові одразу пояснюють, як все влаштовано, а не пропонують розбиратися самостійно, методом проб і помилок.
  • Робота з персоналом. Ні для кого не секрет, що плинність кадрів погіршує виробничі показники і це впливає на організацію в цілому. Якщо людина не отримує задоволення від роботи, то фірма зазнає збитків. Причому, часто це зовсім не означає, що співробітник «поганий». Хороший менеджер повинен навчитися виявляти фактори, що впливають на плинність персоналу для вирішення даної проблеми на своїй ділянці.
  • Функції та основні обов’язки керівників. По суті, все, чого ми вчимо наших менеджерів, входить в коло їх обов’язків. Систематичні зустрічі допомагають детально вивчити конкретні аспекти з переліку обов’язків, які пред’являються до менеджера.

Проводячи оцінку ефективності навчання за 1 квартал особливу увагу, компанія приділяє не тільки динаміці зростання теоретичних знань управлінця, а й поліпшенню якості обслуговування клієнтів. В ході аналізу результатів навчання внутрішні тренери і керівництво компанії виявляє слабкі місця, над якими в подальшому доведеться попрацювати, або ж дещо змінити сам підхід. Також, такі заходи дозволяють виявити співробітників, які не націлені на загальний результат. Професія менеджер вимагає від співробітників повної віддачі, постійного розвитку, роботи над поліпшенням навичок, їм необхідно бути готовим до роботи в умовах стресу. Саме на них лежить відповідальність прийняття рішень, і вони відповідають за отриманий результат.

 

[addtoany buttons="facebook,twitter,email"]