Технології ФМ для робочих просторів
Спеціальні ціни для підприємств на період війни!
Дізнатись більше →
0 800 300 704

viber telegram whatsapp
triangle
triangle
triangle

Технології ФМ для робочих просторів

Пандемія коронавірусу швидко і кардинально змінила підхід компаній до офісної роботи, наслідки цих змін ми бачимо зараз, коли бізнес центри, офіси, коворкінги перебудовуються на нову модель роботи і фасіліті менеджмент грає в цьому процесі ключову роль.

Технології ФМ для робочих просторів

При комплексному обслуговуванні робочих просторів Фасіліті менеджмент зазвичай об’єднує в собі такі послуги:

  • Клінінг
  • Охорона
  • Технічне обслуговування

Додатковими сервісами в даному випадку можуть бути кейтеринг, ресепшн і поштовий сервіс, постачання канцелярії та інших товарів, а також організація робочого процесу (управління переговорними, підготовка зустрічей, організація робочого простору)

Автоматизація

Все частіше компанії бачать вигоду в так званому інтегрованому фасіліті менеджменті, який полягає в комплексному управлінні експлуатацією будівлі для забезпечення комфорту і продуктивності людей на робочому місці. Важливим помічником в такому випадку стають системи автоматизації.

Наприклад компанія SHEN використовує в своїй роботі програмне забезпечення Prengi, яке дозволяє контролювати роботи в режимі реального часу в будь-якому точці світу, спрощує комунікацію, так як всі відповідальні співробітники знаходяться в курсі виконання завдань, наявності витратних матеріалів, копій документів, при певному рівні доступу можуть моніторити витрати, працювати з заявками і т.д.

У розвинених країнах великі компанії використовують спеціальні програми для автоматизації більшості процесів пов’язаних з об’єктом нерухомості. Встановивши додаток на телефоні співробітник може зі смартфона або планшета налаштовувати яскравість освітлення, бронювати переговорні або робочі місця, бути в курсі наявності місць на парковці, замовляти обіди в їдальні. У зв’язку з пандемією коронавірусу до таких додатків додають функції безконтактного виклику ліфта, відкриття дверей, подачі води у вбиральнях.

Якість повітря

Цьому моменту приділяється все більше уваги, в тому числі з-за триваючої епідемії. Останні роки бізнес центри та офісні будівлі в більшості своїй не припускають можливості відкриття вікон, тобто все навантаження в плані чистоти повітря лягає на системи кондиціонування і вентиляції. В даному випадку важливо вибрати правильні фільтри, які будуть максимально ефективно очищати повітря, також все частіше технічні фахівці починають використовувати ультрафіолетові лампи для знезараження повітря, в ідеалі встановлювати їх необхідно всередині системи, щоб очищення можна було проводити безперервно і без шкоди для здоров’я людей в приміщеннях .

Чистота та дезінфекція

У попередніх статтях ми докладно писали про сучасні методи дезінфекції і прибирання приміщень. Відзначимо тільки, що головною функцією прибирання приміщень стає забезпечення здоров’я і безпеки людей. На перший план виходять безконтактні технології, такі як сенсорні умивальники, датчики світла, автоматичні двері і т.д., а для того, щоб бактерії не затримувалися на поверхнях, при ремонті приміщень перестають використовуватися натуральне дерево, фактурну штукатурку – тобто не гладкі матеріали , які можуть затримати в собі віруси і бактерії

У висновку відзначимо, що беручи до уваги сьогоднішню ситуацію, комплексне обслуговування є оптимальним рішенням для бізнес центрів і офісних просторів. Такий підхід забезпечує максимальний захист для людей і високу ефективність для бізнесу.