facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Перспективи розвитку фасіліті менеджменту після карантину

Пандемія коронавірусу і швидка реакція урядів, а також безпрецедентні карантинні і пост карантинні заходи будуть мати серйозні наслідки для всього світу. У ситуації, що склалася безпека і мінімізація ризиків зараження всередині будівлі виходять на перший план. А це якраз робота фасіліті служб і управління експлуатацією об’єкта нерухомості стає головним пріорітетом

Перспективи розвитку фасіліті менеджменту після карантину

Сьогодні фасіліті менеджмент по всьому світу забезпечує безпеку і продуктивність ключових працівників, керуючи лікарнями, школами і критично важливою транспортною інфраструктурою, а також допомагаючи всім нам з практичними кроками, щоб повернутися в робочий режим, і відчувати себе в безпеці.

Як і раніше для ФМ ключову роль буде грати позитивний досвід користувачів, тільки акценти змістяться. Головним критерієм стає безпека і довіра до об’єкту нерухомості та компанії, яка ним керує. Для задоволення цих запитів фасіліті фахівцям доведеться значно збільшити якість приміщень за рахунок більш частих клінінгових заходів, дезінфекції, створення світлих і добре вентильованих просторів.

Більша увага буде приділена управлінню потоками людей в громадських просторах і торгових приміщеннях. За останні три місяці скупчення людей все більше викликає занепокоєння і тривогу, тому забезпечення соціальної дистанції також виходить на перший план.

Для офісних і бізнес центрів управління потоками буде носити дещо інший характер. Так як очевидні години пік – це прихід на роботу і закінчення робочого дня, а також перерва на обід, фасіліті менеджерам у співпраці з компанією, що управляє доведеться шукати шляхи розподілу потоків людей по часу. Наприклад організація доставки обідів в офіс на робоче місце, організація вільного графіка роботи і т.д.

Одним з важливих завдань для фасіліті фахівців по всьому світу стає оцінка ефективності впроваджуваних заходів. Існують об’єктивні критерії, такі як частота прибирання, ефективність системи фільтрації, аналіз кількості бактерій на поверхнях. Однак, всі ці показники можуть бути на високому рівні, і при цьому об’єкт нерухомості все одно не буде викликати довіри у клієнтів, співробітників, гостей. Оцінка користувацького досвіду, виявлення чинників, що викликають тривогу, а також регулярне інформування про заходи, що вживаються – це те, що стане для фасіліті менеджменту обов’язковою умовою роботи в короткостроковій перспективі.

В цілому роль ФМ в житті об’єкта нерухомості стає ще більш значною, ніж до карантину. Також важливою складовою управління експлуатацією нерухомості стає маркетинг і регулярне інформування всіх, хто знаходиться в будівлі про гігієну, методах захисту і заходи, що вживаються для поліпшення епідеміологічної ситуації.