facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Організація соціальної дистанції в офісі. Практичні поради

Після двомісячного карантину, поступово почали оживати офіси. Кожна компанія застосовує і випробує нові методи роботи. Хтось зобов’язав 100% персоналу вийти в офіс і працювати як і раніше з 9 до 18. Хтось організовує кілька днів в тиждень для роботи вдома, деякі компанії створюють гнучкі робочі години.

Організація соціальної дистанції в офісі. Практичні поради

Всі ці підходи покликані мінімізувати скупчення людей в замкнутому просторі і дотримуватися приписів про соціальне дистанціювання. Виходячи з нових реалій роботи варто задуматися про перестановку і редизайн офісних приміщень. Ось кілька порад, які допоможуть оцінити простір і вибудувати роботу відповідним чином:

  • Якщо одночасно на роботу не виходить весь офіс, а один або кілька днів на тиждень співробітники можуть працювати вдома, то є сенс задуматися про переформатування в гнучкий офіс. Тобто офіс де немає прив’язки до робочих місць. Якщо з 100 співробітників одночасно на роботі можуть перебувати не більше 30%, то не має сенсу залишати 100 робочих місць, 30-35 столів цілком буде достатньо. Тут все залежить від автоматизації. Наприклад, бухгалтерам і юристам навряд чи підійде такий підхід, так як вони оперують великою кількістю паперових документів, і тягати їх з місця на місце важко. Для них краще залишити закріплені місця. Гнучкий офіс дозволяє значно збільшити відстань між столами або ж оптимізувати витрати зайнявши менше приміщення.
  • Перегородки і зонування простору. На даний момент на все людство чиниться певний психологічний тиск. Люди бояться знаходитися близько один до одного, намагаються уникати натовпів, і починають відчувати дискомфорт при близькому розташуванні столів. Перегородки допоможуть відчути особистий простір в який ніхто не вторгається, крім того, як показує одне з проведених опитувань співробітники працюють ефективніше отримуючи деякий поділ між столами.
  • Найкраще відмовитися від розташування столів близько один до одного і лицем до лиця. Це провокує певний дискомфорт і знижує продуктивність.
  • Обов’язково інформуйте персонал про проведені заходи по дезінфекції та інших методах мінімізації ризиків інфікування. Доведено, що відчуваючи себе в безпеці люди працюють ефективніше.

Для того, щоб правильно організувати робочий процес без втрати продуктивності найкраще звернутися в професійну фасіліті компанію. Різнопланові фахівці в області організації роботи офісу, допоможуть підтримати чистоту і гігієну, правильно організують простір з дотриманням всіх приписів, потурбуються про внутрішні комунікації будівлі, налагодять доставку товарів і простежать за безпекою об’єкта.