facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

“Зелений офіс”. Ефективна оптимізація і запорука здоров’я

Ми вже неодноразово писали про те, що екологія – це головний тренд останніх років у всьому світі. Ця тенденція поширюється на всі аспекти життєдіяльності, починаючи від побутових речей, закінчуючи стилем життя і веденням бізнесу.

На цій хвилі офіси по всьому світу стають “зеленими”. Яку ж користь приносить екологічність робочого простору? По суті головною метою такого офісу є забезпечення сприятливих для здоров’я співробітників умов роботи з економією природних ресурсів і зменшенням негативного впливу на навколишнє середовище. Еко офіси вирішують ряд важливих бізнес завдань, а саме:

  • Оптимізація витрат за рахунок зниження споживання енергоресурсів, води, правильної утилізації відходів
  • Створення екологічного іміджу компанії шляхом створення різних PR приводів і соціальних заходів, а також підвищення корпоративної соціальної відповідальності, що безперечно також додає кілька балів до репутації комерційної організації
  • Підвищення продуктивності праці, за рахунок створення сприятливих для здоров’я умов праці
  • Зниження негативного впливу офісу на екологію

Існує багато підходів до визначення складових зеленого офісу, але експерти в основному виділяють 7 основних блоків:

  1. Вода. Скорочення споживання води, за рахунок роз’яснювальної роботи серед співробітників, встановлення лічильників на воду, як стимулу до економії, кранів з автоматичними датчиками відключення води
  2. Енергія. Тут найкраще використовувати всі доступні можливості енергоменеджменту, знизити витрати за рахунок правильного висвітлення, заміни вікон, встановлення датчиків регулювання температури в системах опалення, утеплення фасадів екологічними матеріалами
  3. Прибирання. Використання екологічних миючих засобів та інших витратних матеріалів не містять хлор, фосфонати і інші шкідливі для навколишнього середовища речовини
  4. Папір. Закупівля паперу для потреб офісу повністю або частково виготовлену з вторсировини, раціональне використання і по можливості перехід на електронні носії, а також збір і здача макулатури.
  5. Відходи. Використання контейнерів для роздільного збору сміття, укладання договорів на роздільний вивіз сміття з відповідними постачальниками послуг.
  6. Закупівлі. Відповідальна закупівля канцтоварів, матеріалів не завдають шкоди навколишньому середовищу
  7. Співробітники. Роз’яснювальні заходи, еко-тренінги, майстер-класи, наочні посібники

Не обов’язково хапатися за все блоки відразу, краще почати з найбільш пріоритетних для компанії і поступово впроваджувати їх згідно з розробленим планом. Експерти кажуть про зниження адміністративних витрат на 10-15% при правильній реалізації проекту “зелений офіс”, що підтверджує не тільки соціальний, а й прагматичний аспект даної концепції.