facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Які ТЦ найбільш популярні?

2016 рік ознаменувався позитивною динамікою на ринку торговельної нерухомості після 2 років кризи. Введення в експлуатацію в Києві двох перспективних ТРЦ Lavina mall і ЦУМ в кінці року, дали новий поштовх для розвитку рітейлу і виходу нових брендів на ринок України. В цілому обсяг введення торгових площ в Києві склав майже 170 000 кв.м., і хоча за рахунок відкриття нових торгових центрів вакантність збільшилася, орендні ставки показали незначне зростання.

Оцінювати нововідкриті ТРЦ з точки зору відвідуваності після місяця роботи зарано, але вже зараз можна сказати, що потенціал у нових торгових площ значний. Так, експерти відзначали відвідуваність Lavina mall в грудні на рівні 60 000 тисяч відвідувачів у вихідні дні. У свою чергу ЦУМ, з його унікальною для українського ринку концепцією, центральним розташуванням і історією впевнено займе свою нішу.

Що стосується популярності торгових центрів, то вже не перший рік, лідерство утримує Ocean Plaza із заявленою відвідуваністю на рівні 55 – 60 тис людей в день. 420 магазинів 23 ресторану і кафе, а також зручна транспортна розв’язка і головний якір Ашан, забезпечили цьому центру безперебійний потік покупців, а продумане планування і екстер’єр, унікальні брендові магазини незмінно привертають все нову і нову аудиторію.

За друге місце борються Dream Town і Sky mall. За даними аналітиків хоч і з невеликим, але все ж відривом Dream town виграє цю гонку. Важливою перевагою даного об’єкта є його розташування, перебуваючи в центрі густонаселеного району Києва і пулу популярних мережевих орендарів, торговий центр забезпечив собі високу відвідуваність. Завдяки розважальній частині, в основному аквапарку, цей центр займає лідируючу позицію на українському ринку.

Ще одним популярним в цьому році місцем проведення дозвілля і здійснення покупок став Sky Mall. Відкритий Sky Family park привернув велику кількість відвідувачів у літній період. 88 000 тис. Кв.м. орендної площі з 260 магазинами, зручним фуд кортом і цілим поверхом дитячих товарів і розваг, а також гіпермаркет Ашан, дають ряд переваг при виборі місця для шопінгу.

Швидше за все 2017 рік у сфері рітейлу буде не менш цікавий, розвиток відкритих в 2016 році ТРЦ і плани по введенню в експлуатацію нових об’єктів можуть кардинально змінити розстановку сил на цьому ринку.