facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Управління відходами в Торгово-розважальних Центрах

Waste Management у всіх на слуху. Однак на практиці систему управління відходами використовують одиниці. Для ТРЦ – це прекрасна можливість скоротити витрати і подбати про екологію. Також це вдалий крок з точки зору маркетингу, і обов’язкова умова для стійкого розвитку соціально відповідальної компанії.

Управління відходами в Торгово-розважальних Центрах

Давайте докладніше розглянемо етапи впровадження Waste Management в Торговому Центрі:

  • Щоб управління відходами стало ефективним, на першому етапі необхідно заручитися підтримкою орендарів і переконатися, що вони готові внести свій посильний вклад. Наприклад, сортувати відходи або повторно використовувати
  • коробки і т.д.
  • Вкрай важливий етап – це аудит того, що викидається і в якій кількості, а також визначення, що і як утилізувати, а що можна переробити або повторно використовувати.
  • На основі цих даних складається план робіт і відбувається навчання обслуговуючого персоналу новим обов’язкам.
  • Після запуску Waste Management необхідно подумати про можливості скорочення відходів. Наприклад, закупівля миючих засобів в більших або еко упаковках може скоротити пластикове сміття.
  • Також варто розглянути нестандартні рішення для утилізації відходів. Існують успішні кейси, коли органічне сміття вивозили тваринницькі ферми для своїх потреб.
  • І не потрібно забувати про маркетинг і PR. Інформування відвідувачів про рішення в області турботи про навколишнє середовище, і відповідального поводження з відходами, а також залучення гостей в процес сортування сміття допоможе підняти об’єкт на новий рівень в очах потенційних покупців.

Однак, якщо ТРЦ співпрацює з фасіліті компанією, вона може взяти на себе всі завдання з управління відходами. Це рішення дозволить значно скоротити часові витрати на організацію всього процесу, а досвід фасіліті менеджерів в найкоротші терміни оптимізує ресурси і допоможе уникнути помилок.

Компанія SHEN, як лідер галузі фасіліті менеджменту в Україні має великий досвід комплексного обслуговування ТРЦ. Нашими клієнтами є найбільші торговельні об’єкти в країні. Наша команда пропонує тільки індивідуальні рішення, засновані на міжнародних стандартах, а також накопичених знаннях, впровадженні інновації і використанні професійної техніки і інструментарію.