Прибирання після новорічних свят. Готуємося заздалегідь
2019-12-20
Для будь-якого бізнесу Новий Рік – особливе свято, а останні пару тижнів перед цією подією схожі на марафон: потрібно стільки всього встигнути, купити, організувати, поставити і нарядити ялинки в офісах, торгових залах, розвісити і розставити новорічний декор, прикраси всередині і зовні, закупити все необхідне для корпоративу, продумати розважальну програму. У цій метушні дуже важливо не забути, що після свят потрібно все прибрати, тому що немає нічого гіршого для екстер’єру та інтер’єру компанії, ніж пошарпаний новорічний декор в лютому.
Отже, як же організувати прибирання? Найкраще звичайно, звернутися в професійну компанію яка надає такі послуги. Це допоможе заощадити робочий час і не зашкодить комфорту, так як персонал, чиїм профілем не є прибирання, буде займатися своїми прямими обов’язками і не виконувати еквілібристичні номера під стелею, в спробах зняти гірлянди.
Найбільш ефективних варіантів післясвяткового прибирання є кілька:
- Якщо у вас вже є клінінгова компанія, яка займається підтриманням чистоти на об’єктах, то за додаткову плату, ваше приміщення буде виглядати як до Новорічних свят.
- Можна найняти професійну компанію на одноразовій основі. Дуже важливо заздалегідь домовитися про весь перелік робіт необхідних для об’єкта нерухомості і їх вартість
- Якщо вам не потрібне генеральне прибирання і ваш офіс або інше комерційне приміщення не вимагає великого обсягу робіт, то варто розглянути варіант залучення фахівців на окремі види робіт, наприклад для зняття прикрас з фасаду будівлі
Ще одним важливим моментом, про який часто забувають є зберігання та утилізація новорічних декорацій. Купуючи ялинку, арки, великі прикраси, потрібно точно розуміти де їх потім зберігати, або як можна продати, або куди утилізувати. У більшості випадків, аутсорсингові компанії також надають послуги вивезення габаритного сміття, таким чином немає необхідності звертатися до різних підрядникам.
Новорічні свята найочікуваніший час для більшості людей, і не варто затьмарювати вихід на роботу необхідністю термінового пошуку рішень з прибирання приміщень, і зустріти новий рік підготовленими.