Переваги інтегрованого фасіліті менеджменту для великих об’єктів
2020-11-04
Інтегрований фасіліті менеджмент (ІФМ) – це комплекс різнопланових робіт з обслуговування будівлі і управління її експлуатацією. Об’єднаний в одну систему і надаваний одним надійним партнером, в тісній співпраці з компанією-замовником ФМ створює цілісний і продуктивний механізм взаємодії.
На сьогоднішній день така модель роботи стає все більш популярною, Якщо взяти статистичні дані, то на світовому ринку ФМ близько 10% від усіх послуг становить саме ІФМ. Його частка з кожним роком стає все вагомішою, так як власники великих об’єктів нерухомості вже оцінили всі переваги комплексного фасіліті менеджменту. Давайте глибше розглянемо основні переваги ІФМ:
- Оптимізація ресурсів. Це, мабуть, головна перевага інтегрованого управління експлуатацією будівлі. Завдяки комплексному обслуговуванню компанія-партнер пропонує можливості для економії, бере на себе поточні рутинні завдання з управління експлуатацією, управляє, підтримує і звільняє клієнта від необхідності вникати в кожен сервіс і процес. Саме ФМ дозволяє направити більше часу на вирішення стратегічних завдань бізнесу і не відволікати менеджмент на нецільові дії.
- Робота з єдиним підрядником. Один контракт, одна компанія, контроль проводиться централізовано, що зменшує час на планування, узгодження, моніторинг, аналітику і ефективність взаємодії між різними підрядниками. Фасіліті компанія надає єдині своєчасні звіти, і найчастіше працює на базі спеціального програмного забезпечення, яке дозволяє автоматизувати питання взаємодії з клієнтом.
- Гнучкість в роботі. Фасіліті компанія може підлаштовувати і адаптувати надані послуги під мінливі зовнішні умови в найкоротші терміни. Наприклад, якщо трапилася якась поломка, то інженери і техніки можуть швидко приступити до ремонту, клінінговий персонал оперативно ліквідує наслідки аварії, охоронці забезпечать захист співробітників та гостей від наслідків поломки, адміністративний персонал в тісній співпраці з клієнтом мінімізує втрати і підтримає комунікацію з клієнтами, гостями, працівниками будівлі щодо термінів усунення проблеми.
- Впровадження нових рішень. Щодня перебуваючи на об’єкті досвідчені фахівці бачать можливості для впровадження інновацій в тій чи іншій частині будівлі і можуть запропонувати оптимальне рішення для поліпшення показників.
У розвинених країнах в певний момент часу склалася ситуація, коли за допомогою окремих сервісів покращувати показники і оптимізувати ресурси вже не виходило. Енергоефективність вийшла на максимум, персонал також працював по оптимізованій схемі і додаткову економію дала саме модель інтегрованого фасіліті менеджменту, яка значно поліпшила операційну діяльність і дозволила впроваджувати великі і складні проекти на об’єктах нерухомості. Таким чином, дотримуючись цінностей і місії клієнта, професійні фасіліті компанії ефективно управляють експлуатацією будівлі та оптимізують експлуатаційні витрати компанії-клієнта, що дозволяє інвестувати звільнився ресурс в інновації та розвиток.
В Україні розуміння таких переваг поки знаходиться на етапі становлення, проте вже зараз великі підприємства можуть істотно знизити витрати і підвищити ефективність роботи завдяки ІФМ і співпраці з висококваліфікованої і досвідченою фасіліті компанією SHEN.