facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Переваги фасіліті менеджменту для великих об’єктів

 Фасіліті менеджмент (ФМ) – це комплекс різнопланових робіт з обслуговування будівлі і управління її експлуатацією. Об’єднаний в єдину систему в тісній співпраці з компанією-замовником та компанією-партнером  ФМ створює цілісний і продуктивний механізм ефективної взаємодії.

Переваги фасіліті менеджменту для великих об'єктів

На сьогоднішній день така модель надання послуг з обслуговування стає все більш популярною.  Його частка з кожним роком стає все вагомішою, а сама галузь розвивається стрімкими темпами, пропонуючи інноваційні рішення та нові послуги. Давайте глибше розглянемо основні переваги ФМ:

  • Оптимізація ресурсів. Це, мабуть, головна перевага управління експлуатацією будівлі. Завдяки комплексному обслуговуванню компанія-партнер пропонує можливості для економії, бере на себе поточні рутинні завдання з управління,  керує, підтримує і звільняє клієнта від необхідності вникати в кожен сервіс і процес. Саме ФМ дозволяє направити більше часу на вирішення стратегічних завдань бізнесу і не відволікати менеджмент компанії на вирішення другорядних питань.
  • Робота з єдиним підрядником. Один контракт, одна компанія,  централізований контроль,  що зменшує час на планування, узгодження, моніторинг, аналітику і ефективність взаємодії між різними підрядниками. Фасіліті компанія надає єдині своєчасні звіти і найчастіше працює на базі спеціального програмного забезпечення, яке дозволяє автоматизувати питання взаємодії  та контролю якості.
  • Гнучкість в роботі. Фасіліті компанія може підлаштовувати і адаптувати надані послуги під мінливі зовнішні умови в найкоротші терміни. Наприклад, якщо трапилася раптова поломка, то інженери і техніки можуть швидко приступити до ремонту, клінінговий персонал оперативно ліквідує наслідки аварії, охоронці забезпечать захист співробітників та гостей від наслідків аварії, адміністративний персонал в тісній співпраці з клієнтом мінімізує втрати і підтримає комунікацію з клієнтами, гостями, працівниками будівлі щодо термінів усунення проблеми.
  • Впровадження нових рішень. Щодня перебуваючи на об’єкті, досвідчені фахівці бачать можливості для впровадження інновацій в тій чи іншій частині будівлі і можуть запропонувати оптимальне рішення для поліпшення показників.

У розвинених країнах в певний момент часу склалася ситуація, коли за допомогою окремих сервісів покращувати показники і оптимізувати ресурси вже не виходило. Енергоефективність вийшла на  свій максимум, персонал також працював за  налагодженою оптимізованою схемою, а додаткову економію дала саме модель  фасіліті менеджменту, яка значно поліпшила операційну діяльність і дозволила впроваджувати великі і складні проекти на об’єктах нерухомості. Таким чином, дотримуючись цінностей і місії клієнта, професійні фасіліті компанії ефективно управляють експлуатацією будівлі та оптимізують експлуатаційні витрати компанії-клієнта, що дозволяє інвестувати звільнений ресурс в інновації та розвиток.

В Україні розуміння таких переваг поки знаходиться на етапі становлення, проте вже зараз великі підприємства можуть істотно знизити витрати і підвищити ефективність роботи завдяки ФМ і співпраці з висококваліфікованою і досвідченою фасіліті компанією SHEN.