Організація "супер" офісу. Чим фасіліті менеджмент може бути корисний?
Спеціальні ціни для підприємств на період війни!
Дізнатись більше →
0 800 300 704

viber telegram whatsapp
triangle
triangle
triangle

Організація “супер” офісу. Чим фасіліті менеджмент може бути корисний?

Офіс, що працює як годинник, де все знаходиться на своїх місцях, де працювати комфортно, де для людей створені не тільки умови для роботи але і для відпочинку, мрія будь-якого керівника. Організація такого робочого простору своїми силами часто занадто складне завдання, що вимагає значних матеріальних і людських витрат, і не факт, що в результаті все буде працювати саме так як хотілося, адже це не основний вид діяльності компанії.

Організація "супер" офісу. Чим фасіліті менеджмент може бути корисний?

На допомогу можуть прийти професійні фасіліті компанії, які мають великий досвід організації роботи офісів. Великі міжнародні оператори пішли дуже далеко в розвитку цього напрямку діяльності. Під великі компанії створюються спеціальні додатки на базі інтернету речей, де кожному співробітнику доступна вичерпна інформація про вільні місця на парковці, меню обідів, розклад зустрічей, вільних переговорних кімнат і т.д. Також такі програми дозволяють налаштовувати роботу систем індивідуально під потреби працівників: регулювати інтенсивність освітлення, температуру в приміщенні, вологість повітря. Вітчизняний ринок в цьому плані робить тільки перші кроки до таких смарт офісів. Однак і при обмежених можливостях зробити можна дуже багато. Розглянемо докладніше основні завдання, які виконує фасіліті компанія для офісів.

Виходячи з можливостей компанії та офісного приміщення розробляється детальний план заходів, з чіткими часовими рамками, щоб очікування клієнта максимально збігалися з можливостями ФМ компанії.

Етапи впровадження змін можуть відрізнятися, так як на план впливає безліч факторів які потрібно врахувати, але основні завдання, полягають в наступному:

Ергономіка. Включає в себе організацію простору максимально ефективним чином з урахуванням підвищення комфорту для співробітників. Зазвичай, такі рішення можуть звільнити до 30% офісного простору, за рахунок розміщення меблів, техніки, обладнання кабінетів або open space, розміщення відділів для зручної логістики всередині офісу.

Чистота. Прибирання офісів в неробочий з використанням професійних засобів і інструментів створює певну робочу атмосферу і благотворно впливає на здоров’я і добре самопочуття співробітників. В такому офісі хочеться працювати!

Комфорт. Сприятливі умови для роботи перш за все створює навколишнє середовище офісу. Правильна робота систем будівлі дозволить підтримувати потрібну температуру, вологість, необхідну яскравість світла, відсутність сторонніх запахів.

Безпека. Інстинкт самозбереження один з найсильніших у людини, тому відчуття захищеності вкрай важливе для продуктивної роботи офісу. Професійна охорона, навчена, ввічлива, та що швидко реагує на виникаючі ситуації саме те, що потрібно для підтримання безперебійної та ефективної роботи офісу.

Дозвілля. Кожному співробітнику час від часу потрібна перерва для відновлення сил і приведення в порядок думок. Місце, яке звільняється після правильної організації офісного простору, можна використовувати для створення кімнат відпочинку, спортивних занять, читання книг, навчання іноземним мовам, острівців тиші.

Озеленення. Це важливий світовий тренд останніх років. Доведено, що рослини дозволяють знизити рівень стресу на роботі, а також покращують якість повітря. Однак вибирати представників зі світу флори повинні професіонали, так як деякі рослини можуть навпаки викликати, наприклад, головні болі, а інші в принципі не можуть вижити в офісних умовах.

Таким чином, фасіліті менеджмент допомагає створити найбільш продуктивні умови роботи, а також дбати як про душевний, так і про фізичний стан співробітників офісу. І організація злагодженої роботи команди стає не такою складною задачею в просторі, де створені всі умови для комфортних трудових буднів.