Можливості Фасіліті менеджменту під час переїзду
2020-04-22
Переїзд в нове приміщення – це не просто зміна інтер’єру, часто це розширення можливостей, поява нових перспектив, створення більш зручною та продуктивною атмосфери, залучення більшого числа клієнтів і ще безліч різних корисних для бізнесу речей. Однак коли мова заходить про сам процес переїзду спливає безліч нюансів в яких легко заплутатися і перевести роботу всієї команди в негативне русло.
Звичайно, довірити питання пов’язані з переміщенням речей з одного місця в інше можна професійним компаніям по переїзду, але навряд чи вони допоможуть з правильною розстановкою меблів, облаштуванням нового приміщення і створенням продуктивних умов роботи. Виходом може стати співпраця з фасіліті компанією. Розглянемо основні функції, які виконує ФМ при організації процесу переїзду:
- Розрахунок необхідної площі для комфортної роботи, продажів і т.д.
- Організація ремонту в новому офісі, прокладка необхідних інженерних комунікацій, комп’ютерних кабелів, інтернету, організація внутрішнього телефонного зв’язку і т.д.
- Планування і розстановка меблів в кабінетах, облаштування загальних просторів, ігрових, кухонь, переговорних і т.д.
- Озеленення. Підбір рослин, розстановка зелених акцентів
- Закупівля необхідних товарів, техніки, витратних матеріалів.
- Організація клінінгу, охорони, технічного обслуговування нового приміщення.
- Фізичне переміщення речей без залучення персоналу компанії клієнта
- Збірка – розбирання меблів, перевезення документів
- Організація доставки пошти за новою адресою
- Рішення всіх поточних питань з орендодавцем
- При необхідності організація урочистого відкриття нового офісу, магазину, центру
Таким чином, Фасіліті менеджмент компанія вживає всіх необхідних заходів, для того, щоб переїзд для клієнта став приємною і не стресовою подією. А професійний підхід і досвід ФМ команди створять продуктивні і комфортні умови для роботи і розвитку бізнесу.