Хто такий клінінг менеджер?
2020-04-15
Клінінг – це специфічна сфера діяльності, де налагоджені процеси, технологія прибирання та системний підхід відіграють велику роль. Надання якісного сервісу також багато в чому залежить від персоналу і клінінговий менеджер тут відіграє одну з провідних ролей. Ця категорія співробітників має широке коло обов’язків і займається усіма питаннями пов’язаними з роботою персоналу, контролем виконання завдань і наявності технічної бази, аналізом і звітністю, взаємодією з клієнтами.
Хто підходить на роль клінінгового менеджера
Професія клінінг менеджера цікава і складна, вимагає певних навичок, рис характеру і стресостійкості. Ця людина повинна поєднувати в собі лідерські якості та відкритість, вміння домовлятися і вирішувати конфліктні ситуації.
Якими навичками повинен володіти клінінг менеджер
В ідеалі такий співробітник повинен мати вищу освіту та практичні навички прибирання комерційних приміщень із застосуванням різних хімічних засобів, інструментів та техніки. Саме тому часто клінінг менеджерами стають клінери, що проявили себе, вони зсередини знають всі особливості прибирання приміщень. Навички в області психології також знадобляться при навчанні персоналу та створенні продуктивної робочої атмосфери.
Що входить в обов’язки клінінг менеджера
Професіонал в сфері управління клінінговими процесами має широкий спектр обов’язків. Основними, серед яких, є:
- Навчання та адаптація персоналу
- Робота з технологічними картами, зокрема їх розробка і коригування відповідно до потреб клієнта і типом приміщення
- Управління процесом клінінгу (складання плану робіт, графіків прибирання, розподіл завдань і ділянок роботи між персоналом)
- Інструктаж з техніки безпеки, а також складання різного роду робочих інструкцій для персоналу
- Контроль виконання робіт і оцінка персоналу
- Взаємодія з клієнтом по робочих питаннях
- Контроль за зовнішнім виглядом співробітників і їх поведінкою, ввічливістю
- Забезпечення клінінгових співробітників необхідним інструментарієм
- Звітність про виконану роботу перед топ менеджментом
Переваги роботи в компанії SHEN
Як лідери галузі компанія SHEN пропонує роботу в згуртованому колективі з передовими технологічними рішеннями на українському ринку. Система навчання та адаптації дозволяє отримати необхідні знання та навички і в максимально комфортних умовах приступити до виконання своїх обов’язків. Ми гарантуємо конкурентну заробітну плату, соціальний пакет, широкі можливості для кар’єрного зростання і можливість безкоштовного навчання та підвищення кваліфікації.
Зосередьтеся на головному і відправляйте резюме сьогодні, щоб вже завтра стати частиною нашої професійної команди!