facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Розбираємося, аналізуємо. Фактори, що впливають на комфорт відвідувачів і гостей ТРЦ

Сучасні торгові центри перестають бути просто місцем здійснення покупок, це місце куди приходять цілими сім’ями, щоб цікаво провести вихідний або свято: повеселитися з дітьми на атракціонах, подивитися останній кінохіт в зручних кріслах кінотеатру, смачно пообідати, не відмовляючи собі в різноманітності.

Розбираємося, аналізуємо. Фактори, що впливають на комфорт відвідувачів і гостей ТРЦ

У конкурентній боротьбі за відвідувачів найважливішу роль відіграють комфортні умови всередині ТРЦ, і такі фактори як чистота, температура, вологість, звук, колірні рішення, зовнішній вигляд співробітників, безпека є ключовими. Розглянемо найважливіші аспекти створення правильної атмосфери.

Отже, почнемо з чистоти. Згідно з проведеними опитуваннями, для 88% відвідувачів цей фактор є найважливішим при ухваленні рішення про покупку. І важлива чистота не тільки торгових об’єктів і розважальної зони. У наших широтах, де сніг і дощ – не рідкість, особливу увагу варто приділяти чистоті вхідної групи, багатьох відвідувачів дратують калюжі при вході, і настрій псується, що безпосередньо впливає на кількість покупок і час проведений в будівлі. Крім того, 30% опитаних відвідувачів стверджують, що чистота вбиралень істотно впливає на вибір торгового центру. Крім чистої підлоги і сантехніки, такі речі як паперові рушники, наявність мила, туалетного паперу та інших витратних матеріалів, значно впливають на якісну оцінку ТРЦ в цілому.

Клімат. Сучасні системи кондиціонування і вентиляції прекрасно справляються із завданням створення комфортного середовища в торговому центрі. Однак не варто забувати, що без правильного обслуговування обладнання може працювати не правильно або зовсім ламатися. Своєчасна чистка фільтрів допоможе уникнути сторонніх запахів, а правильний вибір температурного режиму не тільки створить комфортні умови, але і допоможе заощадити гроші. Частка систем кондиціонування і вентиляції в будівлі становить до 30% від загального обсягу енергоспоживання, тому баланс критично важливий для ефективного функціонування об’єкта.

Звук. Численні психологічні дослідження доводять, що музика, шум та інші звуки безпосередньо впливають на нашу нервову систему і психологічний стан. Згідно з опитуваннями проведеними в торгових центрах, 50% вважають музику важливим фактором при виборі торгового центру. Яка ж музика створює правильний настрій для покупців? Дослідження проведені в США кілька років тому, говорять про те, що спокійніша, не швидка і тиха музика розслабляє покупців і призводить до збільшення часу проведеному в приміщенні.

Інтер’єр. Без правильно створеного інтер’єру ТРЦ приречений на провал, і колір тут грає найважливішу роль. Різні кольори і гами безпосередньо впливають на різні ділянки головного мозку активізуючи ті чи інші почуття, емоції. Більшість торгових центрів вибирають основним різні відтінки білого. Цей колір створює відчуття бездоганності, чистоти і безпеки, не викликає будь-яких специфічних емоцій, саме те, що потрібно для цілей даних об’єктів нерухомості. Великим плюсом цього кольору також є його гарне поєднання практично з усіма кольорами і відтінками, що підходить магазинам, ресторанам, кінотеатрам та іншим брендам, які знаходяться в ньому.

Зовнішній вигляд співробітників. Пункт якому приділяють величезну увагу торгові центри. На 80% покупців зовнішній вигляд співробітників має великий вплив при прийнятті рішень про придбання товару. Стара, запрана форма, неохайний вигляд відштовхують покупців. Відсутність форми також негативно впливає на відвідувачів, співробітник повинен виділятися, щоб гості завжди знали до кого звернутися.

Зростаюча в останні роки соціальна функція ТРЦ змушує власників розширювати розважальні зони, збільшувати площу кінотеатрів і фудкорти. Разом з цим зростає і роль чинників, які створюють комфорт в приміщеннях. Споживач стає більш мобільним і хоче отримувати все більший позитивний досвід, а завдяки новим об’єктам і розвитку інфраструктури, вибір стає ширше.