Ефективна модель організації робочого простору
Спеціальні ціни для підприємств на період війни!
Дізнатись більше →
0 800 300 704

viber telegram whatsapp
triangle
triangle
triangle

Ефективна модель організації робочого простору

Порядок і чистота на робочому місці є основою всіх поліпшень, підвищення продуктивності і якості у виробництві та інших галузях. Необхідними передумовами для досягнення цієї гармонії є методика 5S, або 5 кроків. Це метод організації робочого простору, розроблений в Японії, метою якого є створення оптимальних умов для виконання операцій, підтримки порядку, чистоти, акуратності, економії часу і енергії.

Ефективна модель організації робочого простору

Давайте познайомимося ближче з кожним кроком системи:

  1. Сортування (Seiri). Має на увазі поділ всіх речей, що знаходяться в робочому просторі, на потрібні і непотрібні. У свою чергу потрібні також слід сортувати на потрібні завжди і потрібні іноді. Від непотрібних рекомендуємо позбавлятися негайно, так як вони тільки віднімають вільний простір, збирають пил і заважають сфокусуватися на важливих завданнях.
  2. Дотримання порядку (Seiton). Іншими словами акуратне зберігання всіх потрібних для роботи речей, в певному порядку і місці, щоб в будь-який момент вони були під рукою або легко доступні.
  3. Підтримання чистоти (Seiso). Тут без зайвих слів все зрозуміло, чистий робочий простір створює комфортні, безпечні і продуктивні умови. Погодьтеся, що якість робочого місця безпосередньо впливає на нашу продуктивність, свіже повітря, відсутність пилу і зайвих речей как-будто надає нам сил і натхнення.
  4. Стандартизація (Seiketsu). Встановлені норми і правила допомагають систематизувати сортування речей і утримувати робоче місце в чистоті і порядку. Тут важливим моментом є письмове оформлення стандартів з покроковою інструкцією по їх дотриманню.Также рекомендуємо письмово зафіксувати виконання перших трьох кроків.
  5. Удосконалення (Shitsuke) – або більш точний переклад звучить як самодисципліна, виховання звичок, що сприяють ефективній організації робочого простору, а також можливий пошук більш раціональних способів зберігання інвентарю, засобів, витратних матеріалів і т.д.

Як ми бачимо, всі кроки логічні, послідовні і прості у виконанні. Впровадження даної системи суттєво оптимізує час співробітників на пошук і обслуговування техніки та інструментарію, допомагає раціональніше використовувати робочий простір, бути продуктивними і мобільними.

Співробітники SHEN вміють грамотно розпоряджатися простором і часом, можуть організувати робочий процес так, щоб бути на 100% зосередженими на головних завданнях, при цьому не випустити з уваги жодну деталь. Наша компанія завжди використовує передові практики та рішення для отримання максимального результату. Сфокусуйтеся на головному разом з SHEN, інвестуйте свій час в розвиток і нові досягнення.