facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Чистота над усе або на що звертають увагу відвідувачі

Один з британських університетів провів дослідження і довів, що в перші 7 секунд знайомства, людина в середньому робить 11 висновків про співрозмовника. Так само ми робимо висновки потрапляючи перший раз в будь-яке приміщення. Чи бувало так, що підходячи до будівлі ви бачите красивий фасад, скляні двері, за якими видно дорогий і сучасний інтер’єр, а потрапляючи всередину ви швидко розчаровуєтесь: брудні підлоги, заповнені урни псують всю картину.

Чистота над усе або на що звертають увагу відвідувачі

Другого шансу створити перше враження не буває і бізнесу доводиться докладати багато зусиль, щоб змінити негатив. Останні опитування проведені в торгових центрах Європи, показують, що чистота є найважливішим фактором для переважної більшості відвідувачів. Виявилося, що покупці цінують чистоту більше ніж ціну, якість і рівень обслуговування. Є над чим замислитися.

Що ж найбільше впливає на думку відвідувачів в питаннях чистоти? Заходячи в будинок люди підсвідомо дивляться під ноги, щоб не оступитися і не послизнутися, тому чиста, суха підлога на вході як з зовнішньої так і з внутрішньої сторони вкрай важлива.

Ще один критичний момент – туалети. Один раз зайшовши в брудний туалет, чоловік постарається більше туди не потрапляти і швидше за все буде застерігати від цього досвіду інших людей. Все те ж опитування покупців показало, що 50% поділяться негативним досвідом відвідування будівель з сім’єю і друзями, і 46%, отримавши негативний відгук, постараються уникнути відвідин нерухомості з брудними туалетами.

Чисті вікна ще одна необхідність для створення позитивного враження, особливо це стосується офісних будівель. Приходячи в офіс в якості клієнта або майбутнього партнера дивитися на брудні вікна навряд чи комусь захочеться.

У підсумку ми отримуємо, те за що платимо. Не можна очікувати ідеального сервісу і кришталевої чистоти від непрофесіоналів. Тут важливий і системний підхід і технологія надання послуг та контроль якості й внутрішні, відпрацьовані процеси обслуговування і техніка, і хімічні засоби. Все це коштує грошей, однак і результат не змусить себе довго чекати