facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Управління процесами Фасіліті менеджменту офісної нерухомості

Інтерес до ефективного Facility management і Property management в офісних центрах значно зріс. Така тенденція легко пояснюється необхідністю оптимізації ресурсів, а також підвищеним попитом на якісні приміщення для підвищення продуктивності роботи персоналу.

Розберемося в поняттях, і почнемо з Property management. Це вид управління об’єктами комерційної нерухомості, основна мета якого – підвищення прибутковості об’єкта і управління його вартістю. Основною задачею такого виду діяльності є управління процесами маркетингової, фінансової та юридичної сфери щодо комерційного використання об’єкта нерухомості.

Основними видами діяльності проперти менеджмент є:

  • Просування об’єкта на ринку
  • Оперативне управління
  • Фінансове планування

Facility management – це організаційна функція, яка об’єднує людей, розміщує і налаштовує процеси всередині будівлі, з метою поліпшення якості життя людей і продуктивності основного бізнесу

Пакет стандартних послуг для офісних будівель включає в себе:

  • Технічне управління системами об’єкта
  • Енергоменеджмент
  • Клінінг
  • Охорона
  • Послуги поточного ремонту та будівельно-монтажні роботи
  • Послуги ресепшн
  • Ландшафтні послуги

Так як кожний офісний центр унікальний, то і послуги зазвичай підбираються індивідуально, сервісні компанії також готові запропонувати наступні послуги:

  • Кейтеринг
  • Фітодизайн
  • Поставка канцтоварів
  • Організація корпоративних заходів
  • Послуги паркування

Провідні світові технологічні гіганти, такі як Google, Facebook, Amazon є лідерами і в створенні унікальних умов для персоналу в своїх офісах. Google багато уваги приділяє проведенню дозвілля своїх співробітників, в різних офісах по всьому світу.

Головний офіс Facebook має величезну територію і безліч унікальних особливостей. Від величезних ігрових кімнат і майданчиків під відкритим небом, музичних студій, зелених садів і арт інсталяцій до столярної майстерні. Тут продумано все, аж до наявності зубних щіток в ванних кімнатах. Цікавим рішенням було поставити на кожному поверсі Вендорний автомат, з клавіатурами, батарейками, навушниками і всім що може знадобитися для роботи, крім того, в офісі є спеціальні кімнати допомоги, якщо необхідний нестандартний кабель або планшет, природно все це безкоштовно.

В цьому році відкрився офіс компанії Amazon в Сіетлі, який більше нагадує ботанічний сад

При такій кількості різнопланових послуг ефективний менеджмент вкрай важливий. Автоматизація процесів є найголовнішим трендом в управлінні об’єктом нерухомості. Прозорість роботи, ефективність, швидкість реагування стають нормою для обслуговуючих компаній, що використовують спеціалізоване ПО.

Об’єднання таких програмних продуктів, з ще одним важливим трендом галузі – технологією Інтернету речей, перетворює офісний центр в Smart будівлю. Розумна будівля – це єдиний організм, з централізованим управлінням, де кожна система відповідає на запити людей, пропонуючи максимально комфортні умови перебування. Крім того, економія ресурсів при такому підході показує свої максимальні значення. Адже якщо співробітники в даний момент не користуються тим або іншим приміщенням, то світло, опалення, вентиляція там теж не потрібні. Якщо сонце восени нагріває будівлю, то і в штучному опаленні немає необхідності.

Важливим трендом в управлінні офісною будівлею стає Workspace management (менеджмент робочого простору). Майже третина опитаних Європейських менеджерів можуть відмовитися від більш високої зарплати на користь офісу, що пропонує більше додаткових переваг. Організація кава барів, кімнат для занять спортом, ігрових, приміщень для релаксації, все це на гребені популярності. Як показують дослідження така турбота про персонал значно збільшує лояльність і продуктивність персоналу.

SHEN, як лідер галузі, постійно відстежує останні тенденції і технологічні інновації в сфері управління офісними об’єктами нерухомості. Ці знання, а також багаторічний досвід допомагають компанії реалізовувати завдання з управління непрофільними процесами для офісів багатьох клієнтів. Ми дякуємо нашим партнерам за надану довіру і сподіваємося на подальшу продуктивне і взаємовигідне співробітництво.