Новий ФМ стандарт. Як об'єкт нерухомості впливає на поведінку людей
Спеціальні ціни для підприємств на період війни!
Дізнатись більше →
0 800 300 704

viber telegram whatsapp
triangle
triangle
triangle

Новий ФМ стандарт. Як об’єкт нерухомості впливає на поведінку людей

Технічний комітет ISO/TC 267 активно займається розробкою нового стандарту для фасіліті менеджменту ISO 41015/AWI – Вплив фасіліті менеджменту на поведінку для поліпшення показників об’єкта нерухомості і користувацького досвіду (Facility management influencing behaviors for improved facility outcomes and user experience).

Новий ФМ стандарт. Як об'єкт нерухомості впливає на поведінку людей

Метою нового стандарту є демонстрація того, як функції фасіліті менеджменту можуть відповісти на потреби організації вибудовуючи поведінку людей, що знаходяться в будівлі. Для компаній, що довго працюють з надійними ФМ організаціями вже не досить просто технічного надання послуг. Вони хочуть бачити як управління експлуатацією об’єкта покращує користувацький досвід, атмосферу, самопочуття людей, їх настрій і продуктивність.

Розглянемо головні постулати, які викладають розробники ISO 41015

Згідно з новим стандартом вкрай важливо визначити потреби організації і так звані кола впливу і контролю. Це ті цілі і ділянки роботи на які ФМ компанія може і має право впливати згідно з договором. Також тут визначаються обмеження, перешкоди які є у фасіліті організації. Важливо розуміти культуру підприємства-клієнта і відносини з топ менеджментом для правильної побудови стратегії “впливу”.

Так як для більшості людей нормальною поведінкою є негативна реакція на зміни, новий стандарт пропонує шлях найменшого опору через автоматизацію процесів. Це системи автоматизації та контролю за будівлею, сенсори освітлення, водопровідні крани з сенсорами подачі води, системи доступу в будівлі через автоматичні турнікети і т.д. Це ті технології, які не вимагають від співробітників будівлі додаткових дій, що позитивно позначається на їх швидкій адаптації і прийнятті змін.

Вплив на людей через соціальні чинники і підсвідомість. Дослідники соціальної поведінки людей давно прийшли до висновку, що індивідуум поводиться відповідно до навколишньому середовища і копіює поведінку інших людей навколо себе. На практиці, якщо навколо розкидане сміття, то залишити поруч свій папірець від цукерки чи склянку з під кави – нормально, якщо рівень шуму в приміщенні високий, то персонал автоматично буде говорити голосніше і т.д. Таким чином чисті приміщення, оздоблення будівлі, освітлення, температура всередині змінюють поведінку людей і налаштовують на потрібний для роботи лад.

Часто корпоративна культура передбачає зменшення негативного впливу на екологію, пропаганду здорового способу життя серед співробітників. Тут не обійтися без прямого впливу на персонал, який швидше за все негативно зустріне зміни. Для таких випадків новий стандарт рекомендує розробку формалізованих документів, що стосуються політики та стандартів компанії, вибудовування стратегії активної і прямої комунікації з людьми, особливу увагу приділяючи лідерам думок всередині компанії.

Таким чином, новий стандарт описує процедури і рекомендації з управління змінами поведінки людей через щоденну роботу фасіліті менеджмент компаній. Приведення зовнішньої і внутрішньої структури і систем будівлі у відповідність з цілями клієнта, для зміни поведінки людей, поліпшення їх продуктивності і лояльності стає ключовим завданням ФМ компаній у всьому світі.