З чого починається клінінг? Запуск обслуговування на об’єкті нерухомості
2020-03-11
Забезпечення порядку і чистоти на підприємстві – це необхідна умова для продуктивної, якісної і безпечної роботи співробітників, комфорту відвідувачів, продовження життєвого циклу обладнання та техніки. Саме тому так важливо утримувати приміщення в належному вигляді, а щоб не відволікатися від стратегічних завдань і розвитку профільних видів діяльності, а також з метою оптимізації ресурсів компаніям вигідніше довірити цю роботу професіоналам.
Підготовка до клінінгової обслуговування відповідальний процес, який створює міцний фундамент для якісного сервісу та плідного, довгострокового співробітництва.
Сьогодні ми поговоримо з керівником департаменту клінінгу компанії SHEN Мариною Ходорковської про принципові моменти в процесі організації прибирання комерційних та виробничих площ
Марина, розкажіть, з яких етапів складається підготовка до старту клінінгового обслуговування?
Першим найважливішим етапом в підготовці обслуговування в компанії SHEN є аудит, в ході якого ми оцінюємо об’єкт для розрахунку необхідної кількості персоналу, миючих засобів, інвентарю, техніки і обладнання. На підставі цих даних ми складаємо комерційну пропозицію.
Після узгодження з замовником дати входу на об’єкт прописується технологічна карта, яка включає в себе: планування об’єкта з розбивкою на зони, графік роботи сервісного персоналу, операційні карти по кожній зоні, графік генеральних робіт, перелік миючих засобів з інструкціями з приготування робочих розчинів, технології прибирання різних поверхонь і карти контролю. Паралельно проводиться ретельний відбір адміністративного та сервісного персоналу відповідно до специфіки об’єкта і графіків роботи. Весь персонал проходить навчання в Академії Facility і отримує практичні навички на подібних об’єктах. Також ми займаємося закупівлею всіх необхідних засобів, техніки і витратних матеріалів.
І останнім важливим етапом є складання чек листа оцінки якості, для того, щоб наш сервіс максимально відповідав очікуванням клієнта
Чи відрізняється клінінг виробничих приміщень від клінінгу офісу або торгових площ? Чи є особливі вимоги до прибирання різних типів приміщень?
Так, безумовно. Для різних типів об’єктів існують різні норми і стандарти обслуговування. Якщо ми говоримо про об’єкти, пов’язані з виробництвом харчових продуктів, обов’язково керуємося принципами HACCP. Залежно від типу об’єктів, графіка роботи, кількості співробітників і гостей/відвідувачів прописуються періодичність прибирання різних ділянок, час проведення основного і підтримуючого прибирання, періодичність генеральних робіт, підбирається інвентар і обладнання.
На які дані ви спираєтесь при підготовці комерційної пропозиції?
Щоб якість клінінгу відповідала потребам клієнта необхідно дуже ретельно враховувати як широкий спектр характеристик самого об’єкта так і вимоги замовника послуг.
При підготовці комерційної пропозиції враховується багато параметрів серед яких: загальна площа об’єкта, типи і стан поверхонь, види забруднень, необхідна періодичність прибирання, графік роботи об’єкту, характер і обсяги можливих забруднень, кількість вхідних груп, поверховість об’єкта, трафік (прохідність).
У кожної компанії є свої правила роботи, техніка безпеки, вимоги до якості, наскільки послуги SHEN відповідають цим стандартам?
Ми сертифіковані за ISO 9001. Ми керуємося принципами HACCP. Всі наші співробітники регулярно проходять інструктажі з техніки безпеки. Ми не допускаємо на об’єкти персонал без медичних оглядів. Під різні типи об’єктів прописаний стандарт спецодягу. Якщо того вимагає регламенти підприємства ми індивідуально шиємо відповідну форму для працівників.
Якість нашої послуги не випадкова, ми єю управляємо!
Звернувшись з побажанням замовити клінінгові послуги в компанію SHEN, Ви отримаєте
професійну оцінку об’єкта, індивідуальну комерційну пропозицію з урахуванням Ваших потреб і побажань, а також якість від лідера ринку із застосуванням сучасних підходів і методів обслуговування.