Як стан нерухомості впливає на бізнес
2020-07-28
У сучасному світі вплив чистоти на бізнес складно переоцінити. Від неї залежить і перше враження, і здоров’я співробітників, і продуктивність, і багато іншого. Пандемія коронавірусу також внесла свої корективи, і прибирання комерційних приміщень стало грати навіть більше значення.
Репутація компанії та прибирання
Поговоримо про репутаційне значення клінінгу. Перше, на що звертають увагу майбутні клієнти і партнери при попаданні в будівлю, це її стан. Блискучі підлоги, стіни без павутини, акуратно розкладені речі і документи, товари, вимиті вікна і вітрини, а також приємний запах, безперечно розташовують до себе будь-яку людину. А розставлені санітайзери для рук і регулярна дезінфекція, можуть стати важливим козирем для залучення клієнтів.
Вплив чистоти на співробітників
Майже третину свого працездатного життя людина проводить на роботі, тому обстановка в якій знаходиться персонал має колосальне значення, і ось чому:
- Порядок на робочому місці стимулює співробітників до більшої продуктивності. Проведені в різних країнах дослідження показують, що цей фактор може підвищити ефективність роботи до 50%.
- Чистота впливає безпосередньо на здоров’я. Регулярна обробка приміщень загального користування значно знижує ризики поширення інфекцій. Крім того, постійне перебування в запорошених кімнатах може призвести до хронічних захворювань дихальних шляхів, що буде провокувати більшу кількість лікарняних, а значить зниження потенціалу співробітника.
- Зустрічають по одягу. Доведено, що чиста будівля залучає найкращих співробітників. Приходячи на співбесіду кандидат на будь-яку посаду оцінює своє потенційне місце роботи, і безлад, бруд швидше за все відштовхнуть кваліфікованого кадра.
Що включає в себе прибирання
Залежно від типу приміщення, клінінгові заходи будуть відрізнятися. Однак незмінним залишається необхідність проведення щоденного або підтримуючого прибирання, яке складається з миття підлог, витирання пилу, прибирання сміття, санітарної обробки сан. вузлів. Крім того, періодично варто проводити і генеральне прибирання, вичищаючи всі важкодоступні місця, проводячи хімчистку м’яких меблів і килимових покриттів з миттям вікон і вітрин.
Регулярне прибирання – запорука успіху
Ми не говоримо, про те, що весь бізнес повинен будуватися навколо чистоти, але це важливий елемент в підвищенні ефективності, привабливості та конкурентоспроможності. За нашими даними, 86% людей вважають чистоту одним з головних чинників при виборі магазину, офісу, ТРЦ, фітнес клубу і т.д. І це логічно, адже потрапляючи в чисте приміщення, людина перестає звертати увагу на подразники, якими є бруд, пил, неприємний запах і зосереджується на цілі візиту: покупках, відпочинку, роботі.
А тепер розвінчаємо міф про дорожнечу і невигідність роботи з клінінгової компанією. Підтримка чистоти своїми силами, насправді трудомістка робота, що вимагає певного пласта знань і навичок. Мало просто найняти прибиральниць, потрібно забезпечити їх інвентарем, хімічними засобами, а якщо ми говоримо про будівлю, то необхідна спеціалізована техніка і відносно велика кількість персоналу з досвідом обслуговування різних поверхонь і площ, плюс їх треба контролювати, адже людських фактор ніхто не відміняв, а на час відпусток, хвороб співробітників потрібно кимось підміняти. Також це додаткове кадрове навантаження: оформлення, податки, звільнення, відпускні, лікарняні.
Професійна компанія має в своєму розпорядженні кваліфіковані кадри, необхідну техніку та інструментарій, професійні хімічні засоби і що важливо налагоджені процеси і технологію обслуговування приміщень будь-якої складності. Додатковою цінністю для клієнта також можуть стати автоматизація в роботі і страхування відповідальності, еко прибирання або супутні послуги, такі як вивіз сміття, закупівля мила, туалетного паперу й інших необхідних товарів.
Таким чином, звернення до професійної клінінгової компанії економить не тільки гроші, але і час, які менеджери можуть використовувати на вирішення стратегічних завдань.