Особливості Фасіліті менеджменту на логістичних об'єктах
Спеціальні ціни для підприємств на період війни!
Дізнатись більше →
0 800 300 704

viber telegram whatsapp
triangle
triangle
triangle

Особливості Фасіліті менеджменту на логістичних об’єктах

Управління обслуговуванням складських приміщень – це досить складний вид діяльності. При великих площах, безлічі товарів, техніки, високих стелажах без грамотного фасіліті менеджменту підтримати якість і працездатність об’єкта вкрай складно

Особливості Фасіліті менеджменту на логістичних об'єктах

Планування робіт

При розробці плану комплексного обслуговування, технічної карти і проведення навчання персоналу необхідно враховувати масу нюансів, включаючи:

  • Інформацію по внутрішні приміщення і прилеглу території (метраж, висота стель, наявність підсобних приміщень, офісів, наявність парковки, кількість вхідних груп і т.д)
  • Технічні характеристики обладнання,
  • Матеріал покриттів,
  • Кількість персоналу, техніки,
  • Наявність морозильного і холодильного устаткування.

Така ретельна підготовка дає можливість оперативно і грамотно інтегрувати всі сервіси без перерв в роботі складу, а також максимально точно підібрати необхідну техніку, інструменти, витратні матеріали, розрахувати кількість персоналу і провести його навчання.

Поговоримо про безпеку

Особливе значення при роботі складських комплексів мають підвищені вимоги до охорони праці та пожежна безпека.

Що стосується охорони праці, то тут є кілька моментів:

  • Велика кількість техніки, навантажувачів, що постійно переміщаються по об’єкту
  • Стелажі з товарами, часто великогабаритними
  • У деяких випадках наявність холодильного обладнання

Це вимагає особливої ​​уважності від персоналу. Саме тому обслуговуючий персонал SHEN щодня проходить інструктаж з техніки безпеки, а сама компанія страхує ризики і відповідає за дії персоналу і недопущення травм на робочому місці.

Особливості Фасіліті менеджменту на логістичних об'єктах

Коробки і інші пакувальні матеріали, а також деякі складовані товари, є вкрай горючими, тому організація комплексної системи протипожежної безпеки є одним з пріоритетів фасіліті компанії, що працює на складських об’єктах.

Для забезпечення максимального захисту і дотримання державних норм пожежної безпеки необхідно:

  • Встановити пожежну сигналізацію, покажчики і автоматичну систему пожежогасіння
  • Укомплектувати об’єкт вогнегасниками не менше 2 на поверх, пожежними щитами, ящиками з піском
  • Евакуаційні виходи повинні бути позначені на планах евакуації і мати відповідні світлові покажчики
  • Також необхідно дотриматись норм по відстані між стелажами і стінами, щоб пожежна техніка і пожежники могли безперешкодно переміщатися по складу.

Принцип кодування

Крім самих складів, в логістичних комплексах також існують підсобні приміщення, офіси, роздягальні, можливо столові. Для професійного управління варто ввести кодування для інструментарію, щоб використовувати його тільки в певних приміщеннях і застосовувати тільки до певного обладнання.

Компанія SHEN в своїй роботі використовує принцип кольорового кодування, тобто миючі засоби, інструменти і техніка, позначаються одним кольором для обслуговування певного приміщення або обладнання.

Пару слів про оцінку якості сервісу

Так як фасіліті менеджмент є комплексом послуг, а не товаром, його часто складно оцінити. Для того, щоб очікування клієнта збігалися з можливостями фасіліті компанії варто узгодити з клієнтом критерії оцінки якості проведених робіт і встановити чіткі параметри. Наприклад, якщо персонал залишає заявку на негайне прибирання рідини, що розлилася, то клінінговий персонал зобов’язаний зреагувати на протязі 15-30 хвилин.

Управління клінінгом на складських об’єктах вимагає досвіду, знань, системного підходу та технології, інакше домогтися якісного обслуговування не вийде. Компанія SHEN більше 14 років займається наданням послуг фасіліті менеджменту для складських приміщень і працює за міжнародними стандартами з об’єктами будь-якої складності. Інноваційний підхід і європейські рішення по управлінню обслуговуванням, автоматизації процесів, а також страхування відповідальності дозволяють надавати високоякісний сервіс з додатковою цінністю.