Критерії якості експлуатації та обслуговування будівель
2019-08-30
Якість обслуговування будівлі є найважливішим показником роботи фасіліті компанії або власного технічного та адміністративного відділів. Впровадження міжнародних стандартів якості стає must have для аутсорсингових компаній, так як стандартизовані і зрозумілі процеси значно полегшують клієнту завдання оцінки якості та побудови взаємовигідних відносин.
Комплексне обслуговування будівель включає в себе безліч робіт різної спрямованості, в зв’язку з цим виникає ряд складнощів пов’язаних з об’єктивністю якісної оцінки сервісу, серед них:
- Послуга не є матеріальним предметом, тому її набагато складніше побачити.
- Складнощі з об’єктивністю. Наприклад, для кожної людини межа, яка розділяє чисту і брудну підлогу буде різною.
- Технологічні схеми різних робіт можуть бути досить складні, включати кілька процесів і включати різних учасників, які перебувають в різних місцях
- Оцінка якості послуг часто вимагає специфічних вимірювань за допомогою різних інструментів
Кожна професійна аутсорсингова компанія прагне до задоволеності клієнта і кінцевого споживача, і для того щоб очікування збіглися з реальністю, необхідно чітко прописати всі роботи із зазначенням критеріїв оцінки. Це може виглядати наступним чином:
Також існують критерії оцінки по балах, вони зазвичай застосовуються у випадках позапланових робіт, наприклад:
Оцінка задоволеності клієнта або ж кінцевого користувача називається чек-листом. Завдяки спеціалізованому ПО анкетування проводиться в режимі онлайн щодня, що забезпечує прозорість усіх послуг, що надаються. Проводиться оцінка на підставі стандартів узгоджених з замовником, як показано в таблицях вище. Візуалізація отриманих даних дозволяє швидко побачити зниження якості обслуговування з тих чи інших робіт, об’єктів і вжити заходів щодо виправлення ситуації.
На сьогоднішній день критерії оцінки якості обслуговування будівлі є невід’ємним елементом технічної документації. Важливим моментом тут є узгодження всіх пов’язаних нюансів на етапі підготовки контракту, для загального розуміння поставлених завдань. Завдяки таким розробленим методам оцінки клієнт і підрядник можуть говорити на одній мові і об’єктивно оцінювати роботу і задоволеність співпрацею.