Етапи початку співпраці з фасіліті компанією
2020-11-23
Обслуговування нерухомості аутсорсинговою компанією має ряд незаперечних переваг – це і економія ресурсів, і професійний підхід до всіх процесів, і оперативне вирішення нестандартних завдань, а також постійне поліпшення сервісів і роботи будівлі в цілому.
Для того, щоб передача управління обслуговуванням фасіліті компанії пройшла без проблем, потрібно ретельно підготуватися.
1 Аудит об’єкта нерухомості
Проведення аудиту будівлі дозволяє отримати критично важливу інформацію для подальшого планування, формування індивідуальних рішень і сервісів, розробки технологічних карт.
Під час обстеження будівлі, фасіліті менеджери збирають всі необхідні дані по об’єкту нерухомості, включаючи площу, висоту стель, кількість поверхів, особливості конструкції і використані будматеріали, детальну інформацію по інфраструктурі будівлі і наявне устаткування і технологічні рішення.
2. Планування
На основі зібраних даних аутсорсингова компанія розробляє карту обслуговування з описом робіт і графіків надання сервісів. Крім того, отримана інформація дозволяє розрахувати необхідну кількість техніки, персоналу, хімічних засобів і витратних матеріалів.
Вкрай важливо, також скласти бюджет з урахуванням всіх нюансів і надати робочу модель оптимізації ресурсів в порівнянні з попередніми періодами.
Вивчення роботи об’єкта нерухомості дозволяє також розробити рішення, відповідні внутрішнім регламентам клієнта: техніці безпеки, охороні праці, графікам роботи, умовам комплаенс і т.д.
3. SLA
Послуга – товар нематеріальний, тому для того щоб очікування клієнта узгоджувалися з можливостями підрядника, укладається угода про рівень надання послуги (Service Level Agreement SLA). В даному документі детально описується послуга, права і обов’язки сторін, рівень якості надання сервісу, а також критерії оцінки цього рівня.
Цей досить ємний, підготовчий етап, дозволяє аутсорсинговій компанії гармонійно інтегруватися в роботу об’єкта нерухомості і надавати послуги, що поліпшують якість самої будівлі. Таким чином клієнт отримує оптимізацію ресурсів, привабливий і комфортний об’єкт і продуктивне середовище для роботи.