facebooktwittertwittertwittertwitter
triangle
triangle
triangle

Довгостроковий договір як гарантія надання якісних послуг керуючою компанією

Класична модель укладення договорів на 1 рік в сфері фасіліті менеджменту виявляється не вигідною як для керуючої компанії, так і для клієнта. До такого висновку прийшли в розвинених країнах ще кілька років тому і тепер більшість контрактів укладається строком на 3-5 років, а в деяких випадках і на 10. У чому переваги таких довгострокових угод, ми розберемося в цій статті.

Довгостроковий договір як гарантія надання якісних послуг керуючою компанією

Багато компаній проводячи тендер або укладаючи короткострокові договори з підрядником вважають, що таким чином вони убезпечують себе і отримують найбільш вигідні умови співпраці. Головним аргументом тут є те, що в разі виконання своїх зобов’язань фасіліті компанія через рік зможе продовжити контракт.

Однак складна економічна ситуація в країні, яка тягне за собою боротьбу за ціну і відповідно більш тривалий період окупності вкладених коштів часто роблять впровадження деяких технологій неможливими за таким контрактом.

Наприклад, закупівля якісного обладнання і матеріалів, вкладення в які окупляться через 2 роки, не мають сенсу якщо контракт укладено на рік. Не має сенсу вкладати гроші в фундаментальні інновації і технології, впровадження яких займає кілька місяців, адже за підсумком, результату фасіліті компанія може і не побачити, а наступний підрядник не зможе довести ці нововведення до потрібної ефективності.

Таким чином, в програші опиняються всі: Клієнт не одержує з контракту всі можливі вигоди, які можуть значно підвищити вартість його об’єкта, фасіліті компанія позбавляється можливості розкрити весь свій потенціал і надати клієнту передові рішення.

Довгостроковий контракт дає клієнтові додаткову гарантію якості виконання послуг та використовуваних матеріалів. Адже керуюча компанія в такому випадку також в цьому зацікавлена, так як і через два і через три роки їй потрібно буде працювати з цим обладнанням і матеріалами, і будь-які можливі аварії та ризики доведеться усувати за свій рахунок. Плюс до всього завдяки довгостроковому партнерству з’являється можливість впровадити передові енергоефективні технології, модернізувати обладнання та розробити програмні продукти автоматизації індивідуально під потреби клієнта.

В кінцевому підсумку така синергія призводить до значного зниження експлуатаційних витрат, підвищення продуктивності персоналу, комфорту гостей і підвищенню прибутковості основного бізнесу.