Переваги інтегрованого фасіліті менеджменту для великих об'єктів
Спеціальні ціни для підприємств на період війни!
Дізнатись більше →
0 800 300 704

viber telegram whatsapp
triangle
triangle
triangle

Переваги інтегрованого фасіліті менеджменту для великих об’єктів

Інтегрований фасіліті менеджмент (ІФМ) – це комплекс різнопланових робіт з обслуговування будівлі і управління її експлуатацією. Об’єднаний в одну систему і надаваний одним надійним партнером, в тісній співпраці з компанією-замовником ФМ створює цілісний і продуктивний механізм взаємодії.

Переваги інтегрованого фасіліті менеджменту для великих об'єктів

Group of Business People Planning Global Business Strategy

На сьогоднішній день така модель роботи стає все більш популярною, Якщо взяти статистичні дані, то на світовому ринку ФМ близько 10% від усіх послуг становить саме ІФМ. Його частка з кожним роком стає все вагомішою, так як власники великих об’єктів нерухомості вже оцінили всі переваги комплексного фасіліті менеджменту. Давайте глибше розглянемо основні переваги ІФМ:

  • Оптимізація ресурсів. Це, мабуть, головна перевага інтегрованого управління експлуатацією будівлі. Завдяки комплексному обслуговуванню компанія-партнер пропонує можливості для економії, бере на себе поточні рутинні завдання з управління експлуатацією, управляє, підтримує і звільняє клієнта від необхідності вникати в кожен сервіс і процес. Саме ФМ дозволяє направити більше часу на вирішення стратегічних завдань бізнесу і не відволікати менеджмент на нецільові дії.
  • Робота з єдиним підрядником. Один контракт, одна компанія, контроль проводиться централізовано, що зменшує час на планування, узгодження, моніторинг, аналітику і ефективність взаємодії між різними підрядниками. Фасіліті компанія надає єдині своєчасні звіти, і найчастіше працює на базі спеціального програмного забезпечення, яке дозволяє автоматизувати питання взаємодії з клієнтом.
  • Гнучкість в роботі. Фасіліті компанія може підлаштовувати і адаптувати надані послуги під мінливі зовнішні умови в найкоротші терміни. Наприклад, якщо трапилася якась поломка, то інженери і техніки можуть швидко приступити до ремонту, клінінговий персонал оперативно ліквідує наслідки аварії, охоронці забезпечать захист співробітників та гостей від наслідків поломки, адміністративний персонал в тісній співпраці з клієнтом мінімізує втрати і підтримає комунікацію з клієнтами, гостями, працівниками будівлі щодо термінів усунення проблеми.
  • Впровадження нових рішень. Щодня перебуваючи на об’єкті досвідчені фахівці бачать можливості для впровадження інновацій в тій чи іншій частині будівлі і можуть запропонувати оптимальне рішення для поліпшення показників.

У розвинених країнах в певний момент часу склалася ситуація, коли за допомогою окремих сервісів покращувати показники і оптимізувати ресурси вже не виходило. Енергоефективність вийшла на максимум, персонал також працював по оптимізованій схемі і додаткову економію дала саме модель інтегрованого фасіліті менеджменту, яка значно поліпшила операційну діяльність і дозволила впроваджувати великі і складні проекти на об’єктах нерухомості. Таким чином, дотримуючись цінностей і місії клієнта, професійні фасіліті компанії ефективно управляють експлуатацією будівлі та оптимізують експлуатаційні витрати компанії-клієнта, що дозволяє інвестувати звільнився ресурс в інновації та розвиток.

В Україні розуміння таких переваг поки знаходиться на етапі становлення, проте вже зараз великі підприємства можуть істотно знизити витрати і підвищити ефективність роботи завдяки ІФМ і співпраці з висококваліфікованої і досвідченою фасіліті компанією SHEN.